Sátánka :)
Szöveges ítélet
Az autót 2009 december 7.-én vettem. Kedvesem álomautója volt (és az a mai napig) Én mást akartam (nagyobbancskát, öregecskébbet), de kifogtam egy jó üzletet. Az érveim ellene azok voltak, hogy kicsi, drága, csajos...de megláttam ( gyárilag csak az övvonalon és a lámpáknál krómos, kuka fekete, fekete ablakokkal) és már nem tartottam csajosnak, így most itt van.
Remek kis gép. Direkt kormányzás, határozott kezet igénylő váltó, bika fékek,kőkemény futómű. Aki csak közlekedni akar, az ne vegyen ilyet...aki szeret VEZETNI, annak tartogat pár élvezetes kilométert.
Remek az úttartása. Mikor megvettem, kopott 175-ös téligumik voltak rajta, ennek ellenére teljesen stresszementesen lehetett vezetni télen is (csak ésszel).
Fogyasztására nincs panaszom. Sokat városozik az autó, de a fogyaszása nem ment még 7 liter fölé.Télen sem.
Nem épp csapatszállító...de ez kívülről is látszik. Elöl nem rossz, és ha nagyon szükséges, hátul is ki lehet bírni. Én 183 centis vagyok, és kibírtam hátul, saját magam mögött 150 kilométert. De nem erre van, ugyebár :) Tetszik a belső minősége, összerakása. Esztétikai szempontból szubjektív (én vigyorgok tőle, mint a vadalma), de vitathatatlanul első osztályú az összeszerelés. Nem kevés kiló van a kocsiban, kemény a futómű, de egy fia nyeszegést-ciripelést sem lehet hallani a műszerfalból. Díjazom:)
Persze ez a kocsi sem tökéletes. Ennél a kivitelnél elég silány az ülések oldaltartása, sok a beszűrődő morozaj és útzaj ( szerintem a sportosság része ez is, nincs bajom vele. Akinek nem teszik, vegyen süketszobát). Alsó fordulattartományban kiábrándítóan lomha, de feljebb, szedi a lábát lelkesen.
Összességében véve ez egy igazi divatékszer, egy közösségteremtő valami (MINIsek, integessünk továbbra is egymásnak :)), amiben sok a kompromisszum. De ha akarsz valamit, ami jól néz ki, jól megy, kanyarokban verhetelen és reggelente, mikor munkába mész, mosolyt csal az arcodra, akkor jó kocsi értékelését olvasod.
Hibalista
- Fébetét-és olajcsere, kézifébowden cseréje, előző tulajok egyike kontárral rakatta fel a dobot, így a körhegeszéseknél kiverte az anyagot, ablakmosó ledobta a csövet. Üzemanyagszint-jelző egyszer -20 fokban baromságot mutatott. Mire rászántam volna magam a hiba felgöngyölítésére, -7 fok lett, a hiba pedig "elolvadt". Eszegette a hűtővizet-egy 1300 forintos hűtőrendszer-tömítő adalék megoldotta a gondot.Szóval komoly baja eddig nem volt (kopp-kopp )
Ide hordtam szervizbe
Fő Zoo, Boxutca Autó Kft Göd és jómagam... Megoldjuk:)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 104000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 13000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Ez ( vagy egy fiatalabb ) marad a páromnak.Nekem E60 mellé jövőre. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
