A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mini » Mini (2001-2006)

Mini Cooper 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Piros és fekete

Szöveges ítélet

A totalcar TV teli tesztje (alliteracio) utan szerettem bele a MINI-be. Mivel az elozo automba mar a ho is beesett es egy fontos vizsgan is atmentem, ugy dontottem, hogy megjutalmazom magam. Mind a kompresszoros Coper S-t, mind pedig a "sima" Coopert elvittem tesztvezetesre. Az S hatalmas csalodast okozott. A futomuve olyan kemeny volt, hogy egy kisebb uthiban atmenve szinte elojott reg nem latott porckorongservem (a futomuvet egyebkent a vasarlok sorozatos panaszai nyoman a 2004-es evtol felpuhitottak), a kormany az opcios 17-es felnik miatt nagyon nehez volt, a kuplung kinyomasa is egesz embert kivant. Az S 3000-es fordulatszam alatt semmivel sem huzott jobban, mint a mezei Cooper. Hol van akkor itt a plusszt 47 loero?
Summa summarum egy Coopert rendeltem es 7 het mulva atvettem a kereskedonel. Nem volt nalam boldogabb ember az egesz keleti parton!
Azt hiszem, hogy ket ev hasznalat utan objektiv velemenyt tudok mondani az autorol.
A futomuve kivalo, eddig meg csak egyszer tudtam majdnem "kihozni az autot a sodrabol", de a DSC megmentett. A DSC egyebkent a teli vezeteshez is nagyon jol jon. Jo minosegu utakon -az amerikai utak nem ilyenek- az egyenesfutas kivalo, de a nagyobb uthibak es godrok bizony hajlamosak megdobalni az autot. A kormanyzasa extrem direkt, a szervorasegites holgyeknek talan egy picit keves -legalabbis edesanyam Micra-javal osszehasonlitva. A motor 115 loereje varosi kozlekedeshez tobb mint eleg es autopalyan sem vall szegyent a MINI. 3000-tol 5500-ig nagyon megindul, ez otosben a 110-rol 140-ig valo gyorsulast jelenti. Az atlagfogyasztasa vegyes hasznalatban 8 liter koruli, bar egyszer sikerult 6.4-et produkalnom az autopalyan. A valto nagyon pontos es rovid uton jar, az ujabb modellekben mar Getrag van az angol Midland helyett. Az ergonomia kifogastalan, minden kezreesik, egyik kapcsoloert sem kell nyujtozkodni. A sportulesek 500 km-es ut utan is kenyelmesek. Az autot a mai napig megnezik es ha az uton egy masik MINI-vel talalkozom baratsagosan atintegetunk egymasnak.

Hibalista

- Az elektromos ablakok es a toloteto hajlamosak a bekoszolodasra es ilyenkor -az auto presztizsehez meltatlan- szornyu nyikorgo hangot adnak.

Ide hordtam szervizbe

Keeler MINI, Schenectady, New York

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Escort LX wagon Következő autója? ?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mini Mini 2001 (2003 - 2006)

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)