Csábító rocker
Szöveges ítélet
Ami előnytelen:
Az autó neszeire, zörejeire borzalmasan, már-már kétségbeejtően háklis vagyok. Nekem csak és kizárólag a süket csend elfogadható egy autó belsejében (CD-játszó persze itt nem ér), ezért minden kis zörgés bosszant. Hallható zörgés a kesztyűtartó felől, sajnos nem nagyon lehet elnémítani.
A kicsi méret miatt az autó pakolása necces, nagyon óvatosan kell bánni a csomagokkal, ha a kárpitra vigyázni akarunk. Sajnos a szürke műanyagon hamar meglátszanak a karcolások.
A váltó nem épp japános puhaságú, határozottságot követel.
A motortér - számomra - szokatlanul piszkolódik, japán autó után ez nekem kicsit idegen.
A lámpamozgató motor vacakolása bosszantó, de leginkább az, hogy javíthatatlan, és nagyon sokba kerül(ne) a cseréje.
Előnyök:
Az autó mindenekelőtt imádnivaló. Az aszfaltra mintha le lenne fogatva, hihetetlen stabil, a futóműve feszes, mégsem pattog. Ha durvulunk vele kanyarban, akkor is csak oldalra csúszik, egyáltalán nem hajlandó kidobni a farát vagy az orrát. A kormányzás közvetlen, nincs késlekedés. 200-ig úgy megy fel, hogy nem rázkódik, nem bőg, egyszerűen csak nem megy tovább, de minden zokszó nélkül éri el a végsebességet.
A belső tér halk, minden nagyon ízléses. Télire viszont ajánlott a gumiszőnyeg, mert a plüss átázik. A belső kárpitja kényes.
Hibalista
- 1. egy ajtózörgést és egy műszerfali neszt kellett megszüntetni a 2000 km-es átvizsgálás során. Azóta néma.
- ***Frissítés 2008-ban: a műszarfal zörög egy ponton makacsul, nem sikerül elnémítani.***
- 2. 30300 kilométer (11 és fél hónap)után a szervódugattyú egyik szimmeringje eresztette az olajat, és az összegyűlt a gumiharangokban. Ehhez nincs javítókészlet, ezért teljes kormányművet cseréltek rajta, természetesen garanciális javítás volt, nem került pénzbe (garancia 2 év + 1 év szavatosság). Hétfőn délelőtt leadtam az autót, kedden délután vissza is kaptam.
- 3. 3 és fél évesen: a plafonvilágítás bal oldali gombja egyszerűen kihullott. Eltört.
- 4. 3 és fél év után szintén: a bal oldali lámpa mozgatómotorja érintkezési macerás lett - nem mozgatta a lámpát. Bár kézzel állítottam rajta, és most épp jó, a szervizben azt mondták, ha tartósan nem megy a lámpa motorja, akkor az egész lámpát cserélni kell, mert nem szétszedhető. 70.000 Ft kábé, nem játék.
Ide hordtam szervizbe
Magisz Kft., Debrecen (a BMW Csoport hivatalos forgalmazója)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 108600 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Corolla 2.0 DXL | Következő autója? | Toyota Corolla/Auris |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
