Divatos, környezetbarát, de nagyon megy ha kell
Szöveges ítélet
1 évesen vettem, második autónak, majdnem 9000 km-ben. Egy másik autóért mentem a kereskedésbe, de kihajtás közben vettem észre ezt a kiállított példányt. Vészfék, vissza, kipróbáltam és meggyőzött.
Az, hogy töltős hibrid csak hab volt a tortán. A napi 30 km megtételéhez ideális. Nyáron 35-40 km, télen 20-25 km jön ki egy töltésből. A majdnem két év alatt 9x tankoltam (kb 35-40 l-es a tank) és 9e km-t tettem meg. 3l alatti kombinált fogyasztást kalkuláltam. Ha nem elektromos üzemmódban működik, a turbómotor elfogyaszt 8-9 l-t.
Egy kis autóból 224 LE repülőt csinál. Az eBoost-ban különösen érezni az erőt. A két motor együtt az ülésbe présel.
Majdnem két éve van nálam. Minőségi kívül belül. Sport ülései nagyon kényelmesek, és nagyon stabil kanyarokban is.
A hozzávaló app divatos és nagyon hasznos. Változatos infokat tartalmaz a fogyasztásról, megtett útról, a töltés előrehaladásáról, induláshoz a kocsi programozható.
A legnagyobb Mini, de azért még Mini. Nem nagy rakomány mozgatására találták ki ezt a divatautót. Nekem második autónak kellett, bevásárlásokra használjuk, rövid távolságokon, arra tökéletesen megfelel.
Olajon kívül még semmit nem kellett benne cserélni, úgyhogy nagy kihívás elé nem állította a szervizt.
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Vich/Gland, Svájc
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2018 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 9000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző autója? | Captiva | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.4/10) |
