A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » MG » Zs (2001)

Zs 2.5 v6 180 (177 le) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Gyönyör?, belül kissé puritán élményautó

Szöveges ítélet

Szinte senki nem ismeri fel, ritkaság márka- és fôleg típustárssal találkozni az utcán. Aki ismeri, az legyint, hogy "Honda" Rover orral. Részben persze igazuk van: igazaból a régi "angol" 5 ajtós Civic az autó alapja. De semmi több azonosság.
A (nekem 4) ajtós 45-ös Rover sportos kiadása, a Rover remekül sikerült nyomatékos ÉS pörgethetô V6-os motorjával, mint csúcsmodell a ZS-ek közül. Gyönyörü hanggal rendelkezô és megbízhatóan tartós motor, mely repíti ezt a viszonylag könnyü kasztnit. Rövid utakon járó kemény váltó (sajnos csak 5 gangos) jár hozzá, viszont Hondásan precíz. Sportosra hangolt a megerôsített futómü, illik hozzá a 205/45/17-es felni-abroncs kombináció, csak ezek a budapesti mocsokszarfos utak ne lennének! Az embernek a szíve fájdul belé, fôleg a keresztbordákon.

Az erôsen ´90-es évek eleji kissé puritán müszerfalat és belsôt remek oldaltartású (és egyben kissé rövid ülôlapú) színre hangolt félbôr ülésekkel dobják fel, tökéletesen megtervezett kis átmérôjü bôrborítású sportkormánnyal és váltógombbal kiegészítve. Minden fontos extra széria, de semmi elektronikus kényeztetés. (még egy alap digitklíma vagy "boardcomputer" sincs, nem mintha lenne idô a gombokat nyomkodni a kanyarokban, és az ember csak frászt kapna a pillanatnyi fogyasztástól)
Apropó:
az autó igazán a szerpentíneken él, meglepôen harmónikusan vezethetô egészen forszírozva is, csak göröngyökre ne hajtson az ember. (A 4x4-es turbo utcai rallyautókat nem számítva az egyik leggyorsabb hegyi autó, és még szép is szerintem emellett, de nagyon!)
Negatívumok? Na jó, autópályán 160 felett nagy a szélzaj, és 190 cm-nél magasabb, és 90 kilónál nehezebb sofôr vagy utas ne akarja bepréselni magát, ha lehet.
Normálisan közlekedve, néha megmutatva 11, sportosan 15 literes átlagfogyasztás (lazán).

Összegzés: Rajongásig szerethetô praktikus méretü (és az utolsó lapos építésü kompakt) élményautó, a közhiedelemmel ellentétben megdöbbentôen megbízható, kissé egyszerücske beltérrel. Összetörni és rossz úton használni nem szabad, imádni (már csak az emblémáját is) viszont nem túl nehéz.

Vezess egy kört egy MG-t, és végig mosolyogni fogsz!

Hibalista

- Eddig semmi, 2 izzó cseréje.

Ide hordtam szervizbe

Wallis, udvariasak, értenek hozzá, igen rugalmasak.
A rendelt alkatrészek viszont nagyon lassan jönnek.
(esetemben 1 tartalék felni)

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Mondeo V6 24V Ghia Következő autója? MG ZT?, Jaguar X?, Lexus IS 200?, Ford Focus ST?...
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

MG Zs 2001

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)