A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » MG » Zs (2001)

Zs ZS 180 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Addiktív hatású brit sportlimuzin

Szöveges ítélet

Három Rover után szereztem meg álmaim autóját. A 2004-es modellfrissítés feledteti a 10 éves alapokat, hihetetlenül dögös és meglepően modern az összhatás. A szép formájú új lökhárítók, fényszórók, sárvédő szélesítések, kopoltyúk, gyönyörű 17-es alufelnik nagyot dobnak az autó kinézetén. Belül is friss a hangulat, pedig a műszerfalnak csak a felső borítását cserélték és Audi TT stílusú légbeömlőket helyeztek el rajta. A motor a régi, 2,5-ös V6-os, 177 lóerejét egyenletesen adja le, alul leheletnyit nyomatékszegény, 2500 felett rákapcsol, 3500-től 7000-ig veszettül húz. A futómű az egyik legjobb, amit elsőkerék-hajtású autóba szereltek, az elérhető kanyarsebesség az átlag autókénak legalább másfélszerese. Sajnos a kemény sportfutómű fővárosunk útjain több kellemetlenség, mint öröm forrása, de azt hiszem, ez nem az autó hibája... A felszereltség jónak mondható: bár hiányoznak egyes modern kényelmi és biztonsági extrák (fed.komputer, esőérzékelő, navigáció, stb), de van digit klíma, bőr/Alcantara sportülések, tolatóradar, elektromos extrák. Mindenhol feltűnést kelt az autó, gyönyörű küséjét megcsodálják. A piros lámpánál 7,7-es gyorsulásával kevés ellenfele akad, s bár egy hatodik sebesség elkelne, az autópályán sem vall szégyent (óra szerint valamivel 240 Km/h felett van a vége). A 12-23 l körüli fogyasztás nem nagy ár a fenti teljesítményért. Hátul kevés a láb, és a tetőablak miatt a fejtér, viszont 470 literes a csomagtartó. Az autó az eddig eltelt két évben általában megbízható volt, igaz a kuplung főhengert és a a szoftverhibás gyári hi-fit ki kellett cserélni. 53000 km-ig tartott az első fékbetét. Tanácsos a márkaszervizben ismeretség, így olcsóbb a karbantartás. Nemrég sajnos megnyomták a hátulját, viszonylag gyorsan megjött hozzá a z elketrész. Az vegyen ilyen autót, akinek egy brit sportautó birtoklásának semmihez nem hasonlítható érzése megér néhány apró kényelmetlenséget, a páratlan vezetési élményért cserébe lemond néhány divatos extráról és a márka enyhén szólva bizonytalan jövője sem riaszja el.

Hibalista

- Gyári CD-s rádió
- Kuplung főhenger

Ide hordtam szervizbe

Wallis Pest. Azért kapott 10-est mert ismerős intéz mindent.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Rover 45 1.8 Következő autója? MG ZT?, Jaguar X-type??
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

MG Zs 2001

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)