Társ az őrültségben!... :-)
Szöveges ítélet
MG ZR 160 - egy Rover 25 harapóssá változtatva. :-) A márka debreceni képviseletén vettem át, ahol fiatal mivoltomat látva késségesen jelezték, hogy van autómentőjük, ha esetleg nem érnék haza. A végelszámoláskor Debrecen - Nyékládháza 28 perc, de csak azért, mert bejáratósan nem húztam 3000 - es fordulat fölé... :-) A kis sárga pimaszul kézreállt az első pillanattól kezdve, olyan volt, mintha nem is én választottam volna Őt, hanem Ő engem. Sokan próbáltak lehurrogni, hogy igénytelen belterű, feloptikázott hulladék, de a Wallis sanyarú sorsú tesztautójában ülve is éreztem, mit szerettek volna bemutatni nekünk az angolok a sportautók kapcsán. Valóban egyszerű a beltere, de ez engem egyáltalán nem zavart. Egy erőszakosan BMW párti ismerősömmel vitázva vetettem föl számára példaként, hogy mindketten 140 - el megyünk egy szerpentinen, nálam az egyszerű beltérrel, aminél vakon, oda sem figyelve kapcsolok bármit a hifin kívül, míg Ő a műszerfal 30 gombja és kapcsolója közül megpróbál egyet eltalálni, miközben rohan felénk a kanyar. Nem látszott rajta, hogy felfogta volna a dolog jelentőségét. Az 1,8 - as, 160 lóerős alig 1 tonnás kis apróság veszettül gyorsult, számos nagyautó mániás, lámpánál gyorsulásra biztató fickót alázott erőlködés nélkül. A 60 - as táblás körforgalmakat 100 - as tempóban szerette, édesanyám bánatára, aki a jobb oldalon nagyon félt, míg a balon szintén megvadult. ..és akkor én féltem.. :-) Ez volt az egyetlen autó a családban, ami ki tudta vetkőztetni édesapámat az Ő nyugodt stílusából, és széles vigyorral vadállat lett az úton!... :-)))
A blokkolásgátló elég sokáig engedte a csúszást, 160 - nál egy fékezéssel és kormánymozdulattal keresztben lehetett csúsztatni, elég sok játékra adott lehetőséget. :-)
A család vélekedése szerint is kényelmes volt, még az én félig fekvő ülésállítási stílusom mellett is elfértek hátul. A beszállás a szokott 3 ajtós komfortú volt. A vezetett 25 ezer kilométer alatt nem volt problémája, habár a Wallisnál szerették volna elhitetni, és kicserélni néhány alkatrészt, hogy némi pénzhez jussanak tőlem. A Szinva Motor első futómű beállításának 50 ezres számlája sem volt teljesen világos, amikor bérmunkában 4000 - ért végezte számukra egy helyi, ismerős futóműves.
Nagyon szerettem, sajnálom, hogy eladtam. Sajnos egy pillanatnyi hullámvölgyben minden mozdítható pénzre szüksége volt a családnak, mire pedig visszavettem volna, összetörték a szerelmemet. Visszasírom azokat az együtt töltött éjszakákat a bükki szerpentineken...
Hibalista
- első futómű a kitűnő utak miatt.
Ide hordtam szervizbe
Szinva Motor Kft.
Egy - két jó srác akadt a szerelők között, de a szerviz összességében nem nyerte meg a tetszésem.
Lasú, drága, még a viccesen osztogatott 5 - 10% kedvezményekkel együtt is.
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Wallis Motor Pest
Ha a Szinva 2 - es, akkor ez a vízfejű rablóbanda mínusz 100 - as.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 2105 | Következő autója? | Honda Civic Type R |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |