A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » MG » Zr (2001)

Zr 160 

Az ítélet értékelése
3,9(8 db)

Öszinte, csapatós, használható

Szöveges ítélet

Szeretem ezt az autót. Ez egy elég erős kezdő mondat volt, és gyanítom már le is mondtatok róla, hogy objektív tájékoztatás következik arról, hogy milyen is valójában az MG ZR. 40ezer együtt töltött km és elég sok középkategóriásnak mondott, viszonylag erős autó (180-230 lóerő közötti családi autók) használata után, mégis megpróbálkoznék vele. Nem fogok ódákat zengeni a külsejéről, teljesen szubjektív, mindenki eldönti maga, hogy tetszik vagy sem (a lap alján hatásvadász kép az autóról). Sokkal inkább fontosnak tartom, hogy milyen vezetni, használni. Kezdjük a vezetéssel. 1060kg, 1796ccm, 160 szívó lovacska, 7,4-es nullaszáz. Ez egy könnyű autó, pörgős motorral, egy nagyon merev háromajtós kaszniban. Igaz, hogy elsőkerekes, de imádnivaló a kanyarban, amihez a gyári 17-es felnin lévő /45 ös Yokohama Parada gumik is hozzátesznek. Nem akar leesni az ívről, nincs nagy tehetetlensége. Ha sportosra vesszük a figurát, mondjuk a visegrádi kanyargóson, akkor lehúzzuk az ablakot, lehalkítjuk a hifit, mélyre süllyesztjük a hosszú pedált és 7800-nál elváltunk. Közben élvezzük a zsíros hangú motort (Lotus Elise-ben ugyan ez a blokk van más leömlővel és kipuffogóval), azt, hogy olyan oldaltartása van a gyári ülésnek, hogy ha egyszer belecuppantál, akkor már benne is maradsz, hogy a kormányon az utolsó aszfaltrepedésig mindent érzel, hogy a gázreakció isten, hogy pontosan tudod a tapadáshatárt, hogy a fék az utolsó utáni pillanatban is megfog a sokadik satuzás után is... Ömlengés. Egyébként a Honda Legend féke van alatta gyárilag, ami egy 800 kilóval nehezebb autó. Nagyon klasszul lehet vele sávot váltani, parkolni, mert érzed az autó sarkait. Sokan versenyezni szeretnének a piros lámpánál, ezek nagyrésze mire a kettest húzom (60km/h), addigra már a benti tükörből látszik, mire a hármast (100km/h) már el is felejtettem. Azért az újabb tömeg kocsikkal nem árt vigyázni, mert a mai automaták már olyan jól tudnak gazdálkodni főleg a dízelek rengeteg nyomatékával, hogy egy új 320d már meg tud szorongatni.
Meglepett egyébként, hogy az autó mennyire használható. Hátul két felnőtt kényelmesen tud utazni (hosszabb úton is ki lett próbálva) és a csomagtér is jól pakolható. Be tudok tenni az ülések döntésével egy szörfdeszkát, három teljes vitorlázatot, és a hozzá tartozó holmikat úgy, hogy még egy ember elfér mögöttem. Autópályán nagyobb tempónál is stabil, nem zavaróak a hangok, a 170 kényelmes utazó, beszélgetős tempó. Ilyenkor 9liter a fogyasztás. Városban maximum 10 liter, de akkor azért cipőzöd, jellemzően inkább 8,5-9. Vidéken simán el lehet vele jó pár előzéssel is 7-7,5 liter körül krúzolni. 98-as benzinnel érezhetően jobban megy. Amire nagyon oda kell figyelni, hogy 10ezrenként olajcsere és mindig meg kell várni, hogy bemelegedjen nem a víz, hanem az olaj. Ez a motor kényes erre.
Úgy érzem jó vétel volt. Egyedi, szórakoztató autó, ami az összes jelenlegi igényemet kielégíti.

Hibalista

- Kopó alkatrészek: szíjak, szimmeringek, féktárcsák, fékbetétek, kuplung, vízcső, gumiharangok, gumik. - Elrohadt a vízhűtő egyik alsó sarka, ezért csöpögött a hűtőfolyadék, illetve a kipuffogó hátsó és középső dobja. Cserélve lettek.

Ide hordtam szervizbe

M-Autó Budaörs

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

MG Zr 2001

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)