A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » Vito (2004-2010)

Vito 111 CDI 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Spanyol csoda

Szöveges ítélet

Regisztráció,tesztvezetés,beleszeretés.Az eladó srác kritikán felüli (Gombos Zoli) ,részben az ő hozzáállása miatt döntöttem.Előző szalon vásárlások kritikán aluliak voltak 3db. Negatív kritika: Átvétel után pár nappal vettem észre, hogy a pótkerék nem stimmel a többivel.Vissza, jelzem, karjukat széttárják," nekik így szállították". Jó e-mail Pestre, válasz nuku.Fasza,fontos nekik az ügyfél. Pár nap ismerkedés észrevettem hogy nem megfelelő a CD-Rádió. Vissza,barkácsolás,1hét múlva garis csere. Új CD berak, 10mp megáll. 5 óra küszködés után nehezen kiderítik, hogy fel kell programozni az autó CAN-Bus rendszeréhez! 5 perc minden fasza. Kb:35000Km fura hang a motortérből, szerviz,szíjfeszítő csere,NEM NYERT.Régi vissza akkor szervo-vagy klíma szivattyú. Legyen a klíma tippelik ők. 2hét vissza, gariba csere, probléma megszűnt. A hülye Német mérnök direkt hajtással kapcsolja a szivattyút így az télen nyáron hajt ha kell ha nem. A Berlingoba elektromos kuplung! Ide is ez kellett volna. Azóta semmi csak bosszantó apró hangok zörgés,kopogás,stb amit a Spanyol (minőségi) összeszerelésnek tudok be. Amit szeretek benne az a kényelem a belső tér mint egy személyautó, két karfás fűtött vezető ülés, állítható fejtámla,viszont gerinctámasz nem kérhető a teher változatba. Számomra érthetetlen. Példás lábtér ezért is vettem meg,mert több márkatársnál nem tudtam kinyújtani a bal lábam pihentetés céljából,itt lazán elfér és ez nagyon fontos. Boxer esetén lehetetlen mert ott a kerékdob,ezért nem vettem.Parkolni vele leányálom, imádom ahogy fordul pedig hosszított változat.Dinamika terén elég jó 110Le bár a 150Le kedvemre valóbb lenne. Fogyasztása kiváló, 90 nyanya tempó tempómattal 7,5l 135 autópálya tempómattal 9-9,5l.Nagyon szeretem vezetni mert hosszú távon is kényelmes és halk.Fékek brutálisan jók,a menetstabilizátor példásan dolgozik, havon nem tudom faroltatni mert amint megindul a hátulja egyből megfogja az elektronika (bolondbiztos) kiváló!! Nekem télen sem okoz gondot a hátsó hajtás! A váltó kiváló,6 gang precíz! Az első autóm amibe kifogástalan a hátramenet kapcsolás! Piros pontot nekik. Van benne szervízfigyelő ami ha úgy ítéli meg a szerviz intervallumot kitolja, nekem kb:12000km-rel engedte tovább!!!! A második 650000Km szervizen a szerelő nem hitte el hogy gyári a fékbetét és a tárcsa! Szinte gyári állapotban van! Mondtam neki vezetni ésszel kell, elismerően bólogatott. Kb. még 100000km futás van benne. A márkaszerviz DRÁGA szerintem. Első olajcsere 85000Ft. A másodikra én vittem az olajat így70000Ft.Hihetetlen dolgokat képesek kitalálni a számlán különböző címszavak alatt. Hát van fantáziájuk az nem kérdés! Bár a Fiat,a WW és Citroen szerviz esetében is tapasztaltam hasonlót. Gari után saját olajcsere. Akkor kB 35000Ft.Minőségi olajjal. Nekem csak és kizárólag az összeszerelés minősége nem tetszik cigány munka (Spanyol).Ha ezek az apró bosszantó dolgok nem lennének szeretném, de így nem nőtt a szívemhez. Egyébként megbízhatónak tartom,kulturált autónak és presztízse van ha tetszik ha nem.Ismerősöm első Vito-ja 600000km után cserélte le egy másik Víto-ra ő szereti, én többet vártam minőség terén ennyi pénzért. Az alap 4,5M+Áfa Az enyém sok extrát kapott mivel 5 évig megtartom és nincs másik autóm és így 7M -ban állt meg Áfa-val.Ennyit nem ér. De 4,5 -öt igen. Komfort ülés,tempómat,körben üveg metál fény stb sokba kerültek.Ha valakit nem zavarnak a kisebb hibák akkor nyugodtan vehet.

Hibalista

- Gyárilag rossz CD gariban csere, Klíma szivattyú kb:35000km gari.

Ide hordtam szervizbe

Autó 2 tempó Nyíregyháza. Végig az autó mellett vagyok és látom hogyan dogoznak. És ha valami nem tetszik jelzem.
Ha valamit nem kérek cserélni nem akadékoskodnak.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Gari után magam szervizelem.Ha nagy a gebasz bevált szervíz,esetleg márkaszerviz.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Berlingo 2.HDI Következő autója? Még nem tudom
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz Vito 2004 (2007)

További ítéletek (14 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)