NAGY csalódás!!!
Szöveges ítélet
Két éve vásároltam a vasat Budapesten a XI. Hunyadi János úton.mint már írtam, végig ugyan ahhoz a szerelőhöz jártam. Vele minden ok. De a szerviz az enyhén szólva sem nevezhető ügyfélbarátnak. Ha csak addig nem ameddig meg nem veszed az autót. Még egy "apró" dolog. A NAGY MERCEDES két év garanciát vállal. Ha letelt a két év, csak úgy hosszabitja meg a garanciát ( persze nem kevés plusz költségért) ha az autódba nincs több 60.000 km-nél. Ma már majdnem mindegyik márka többet nyújt garanciában!
Hibalista
- 50000 km-nél légtömegmérő csere, utána megint valami elektromos kütyü mert az autó nem ment csak max. 100-at. 80.000 km környékén részecske szűrő csere (trélerrel a szervizbe mert az autó megállt) Két hét várakozás a szűrőre. Addig a csereautó egy KIA CEED. Még jó, hogy én MERCEDEST vettem 12 gurigáért. 90.000 km-nél agr. szelep cseréje. 95.000 km-nél nincs az autón megfelelő töltés a generátor kábelről leéget a szigetelés, a blendix belseje a forró főkábeltől megolvadt. Most azt várom már egy hete, hogy a főkábel megérkezzen. "Sürgősséggel" rendelték meg! Csereautó megint KIA. Köszönöm nem kértem! Egyébként kíváncsi lennék rá, hogy ilyen esetben milyen csereautóra tarthatok igényt? A generátorhoz a kábel több mint két hét várakozás után érkezett meg. Persze az autó nem bírta ki ezt az időt, Elment a töltésem és megint tréler lett a vége. Mégpedig elég érdekesen. Péntek este 9 óra volt. Mivel az autó még garanciális, gondoltam hívom a mobility go szolgáltatást. Elővettem a vásárláskor kapott kis füzetet amiben a telefon szám van és hívtam a füzetben szereplő számot. Legnagyobb megdöbbenésemre egy automata hang közölte, hogy a bejövő hívás szolgáltatás az előfizető kérésére ki van kapcsolva. Így az a hiú ábrándom is elszállt, hogy a mobility go majd biztosít részemre csereautót a hétvégére. Mikor ezt az észrevételemet hétfőn a Hunyadi János úti szervizben felháborodva szóvá tettem, az volt rá a válasz, hogy az a telefon szám ami vásárláskor kapott füzetben van, az már rég nem él. Csak, hogy erről én semmiféle tájékoztatást nem kaptam és nagy a valószínűsége, hogy más transzporter tulajdonos sem. Épp, hogy kihevertem az előző traumát itt a következő. A vezető ülésen a bőr szét repedezett.Szerintem műbőr mert a valódi bőr nem repedezik meg. Még jó, hogy 12 milláért "nem akarok valódi bőrt". Nem azt mondják, hogy jó, megrendeljük az ujjat mert ez tényleg szemmel láthatóan szar. Nem, fényképezés és majd eldöntik az okosok, én pedig türelmesen várjak és bizakodjak. Kíváncsi vagyok, hogy milyen döntés születik és mennyi idő múlva? Ugyanis nem az a két éves tapasztalatom, hogy nagyon elkapkodnák a dolgot. Vicc!!! Mellékelem a KETTŐ éves mercedes ülés fényképét. Vicc!!!
Ide hordtam szervizbe
A szerelővel meg vagyok elégedve. lelkiismeretes, precíz. Két éve végig ő szervizelte az autót. Csak hát a körülmények, arról meg ő nem tehet!
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | E 220 CDI | Következő autója? | Még nem tudom, csak azt tudom, hogy nem a Bp. XI. Hunyadi János úton. |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.6/10) |
