Mindig rossz, és még mindig rossz
Szöveges ítélet
Szerintem a legszebb egyterü.nagyon jól variálható a hátsó tér, az üléssinbe hevedereket lehet bepattintani és bármit bele lehet kötni. Én szállitok vele nap mint nap.Ha 2 utas ülést bent hagyok még mindig 3 sztender árú belefér.Apropó ülések aki nem boldogul a ki és be szereléssel otthon próbálgassa bele lehet jönni jó ha van segítség vigyázz a rögzítő csonkot ne tedd a szőnyegre mert kijukad.
Légrugó is jók 1000 kg bel mehet és még midig kellemesen irányítható. Jó a fütés hütés, szellőzés. Jó a váltó szépen teszi a dolgát. Húzatáskor kicsit hangos hiába ez csak egy 2.2-es motor, aminek a teljesítménye számomra megfelelő.Előtte 112 cdi volt és sok probléma. Gondoltam rosszab nem lehet de lett. Ha megjavulna imádnám de már nem bízok benne. Most van benne 42000 km és 15 hónapja használom ebbő 1-et állt
.Régebben 12.5 körül evett városban ami ok.Most 15-16 litert.Remélem a kompjuter csere ez is megoldja. Ez meg is oldódótt.A hátsó kerék meghajtás miatt nem kelle megijedni, ha jó gumi van rajta nincs gond.(michlein agilis 51 ,vagy continental vancovinter az utóbbit imádom).
Többen írják hogy télen szenvednek vele.Jó gumival szépen megy, pedig én hegyen lakok.
A kompjúter csere utánn jelentkezem addig is nem ajánlom, csak neve és ára van.Garanciának vége nagyobb gond már nincs de valami apróság mindig rossz. Bosszantó. Szoktam mondani,hogy a 2 embléma közt mindent cseréni kéne, de ez sem igaz mert 1.5 éves korára az első embléma festése lekopott! Ez egy spanyol Barkas. Remélem a 100000-et nem nállam éli meg, pedig 5 évre vettem.
Hibalista
- Az öröm csak az első 1500 km.-ig tartott.Motorvezérlés ikon sárgállik teljesítmény leesik ekkor volt benne kb 12000.Gyárilag BRABUS kitt van benne de nem jó füstöl és nem megy a kocsi.Szerintem teljesen fölösleges a tuning de én így vettem. Már 3xcserélté de most sincs benne. Ez is garanciális természetesen.Rádió lehalt gariban cserlték. Most a szellőzésnél minden reggel kattog valami már cseréltek ezt azt de még mindíg zörög. Ha ez így megy tovább nem lessz elég hely , hogy a hibákat veletek megosztassam.
- Már kb 15x voltam vele szervízben több dolgot cseréltek most rendeltek hozzá új kompjúert mondták utolsó sansz , tehát majdnem minden 1000 km megtétele után szervíz. 20000 km.ig kajálta a gumit valamit cseréltek benne most talán jó. A bőr ülés varrása foszladozni kezdett kicserélté. Kb 20000 km óta morgott a difi,kopogott az eleje , kicserélték a difi csapágyat meg a lengőkarokat.Most az eleje sem kopog.Mág van 3 hónap garanciám utánna nem tudom mi lessz. A belső müanyag burkolatok zörögnek gariba javítgatják de még mindig zörög.Utas ülések müanyag alkatrészei lehullanak.50000 kormányoszlop morog csapágya 90.eft.Ezt követően 108000km nem volt vele gondom csak kopó alkatrészek.Sajnos több helyen elkezdett rohadni ezér eladtam.
-
Ide hordtam szervizbe
Mb.Szervíz Bp. Hunyadi út.Ők találkoznak a legtöbb problémával ezért szerintem az ő esélyük a legnagyobb.Igyekeznek de tehetetlenek.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 9000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 101000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Mb 112 cdi tgk. | Következő autója? | Lecseréltem!!!!! VW multivan-ra |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.4/10) |
