A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » Viano (2004-2010)

Viano Viano 2.2 CDI TRENDLINE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Luxus a köbön

Szöveges ítélet

Az én autóm automata melyet azért választottam, mert menettulajdonságai sokkal jobbak mint a kézi váltósé! A váltó tökéletesen eggyütt működik a vezetővel, kitalálja a gondolatait, kár kihagyni, talán a legjobb extra, noha az egyik legdrágább is!
Mért adat: 11 mp/100 km/óra! Sokszor meglepödnek a kompakt autók tulajdonaosai 1600 cm3-ig, amikor úgy gondolják a piros lámpánál hogy "majd beállok a teherautó elé".
Az ülések mozgatása, ki-be szerelése szinte lehetetlen, vagy minimum 10 évig kell bodyzni napi 3 órát egy nap!
Egy szimpla ülés kb. 35 kg-t nyom, egy dupla ülés kb 50 kg-t, az ülés visszaszerelésénél szinte biztos a kárpitok leamortizálása. Egyszer lemértem hogy 5 ülésesről 7 ülésesre egyedül 1 óra alatt sikerült átalakítani az autót.
A fekvőrendörökön nagyott dobbantó nehéz acél kerekek ellensúlyozását, ezek könnyüfém kerekekre való kicserélésével oldottam meg. A parktronic városi közlekedésnél kihagyhatatlan, nagyon kellemes segítség, a "fekete üvegezés" nyáron a napon hagyott autónál is "kellemes klímát" teremt az utastérben!
Elözö autóm egy VITO volt ("szivatós nagydarab lomha sz.r"- címmel a népitéletben már írtam róla), mely megbízhatatlanságával , teherautós menettulajdonságóval okozott kellemetlen napokat. Ezt az autót mintha nem is ugyanott gyártották volna, kidolgozásával, menettulajdonságával, megbízhatóságával ég és föld a különbség a kettö között!
Ami még érdekes:nyáron klímázva (hátsó klíma is van) fogyasztása városban 10-11 liter, télen felmehet 14-15 literre is, ez kicsit sok szerintem !
Autópályán 140 km/h nál 9 liter!!! ez szerintem nem kifogásolható !

Hibalista

- Néhány gyárilag csálén beállított elem (lámpa, ajtó, motorháztető), mellyel a szervíz sem tud mit kezdeni néhány óra alatt, csak annyit sikerült elérni hogy most másképpen áll csálén, sebaj akadt olyan aki értett is hozzá.
- 1-2 szilent
- ******************** Uj fejezet 2006. októbere ********************
- Még mindig jó!! Ez meglep a Vitóm után. Cserélték az első és hátsó fékbetétet 50.000 Km-nél. Az első emblémát cserélték, mert mint már megszokhattuk pereg a festék.A gumik (nem C-s -a gyári téli C-s jól bírja) csak 15000-20000 km-t mennek el ez meglepő, főleg az első fogy nagyon gyorsan, az ülések nem lettek könnyebbek, én lettem rutinosabb, három embernek már nem is olyan nehéz. A fogyasztás nyáron városban óvatosan már csak 10 liter, de télen szerintem felmegy majd 13-ra is.
- ******************** Uj fejezet 2007 február ********************
- Voltam szervízbe (60.000) km-es 105.000 Ft!!!. A futóművet már decemberben is javítatttam (még garanciában), most már viszont nincs garancia és a futómű nem bírja a magyar utakat, ahogy elnézem mindeg lesz néhány szilent amire rá lehet fogni, hogy ezt még nem cserélték, megvásárlása óta kb 8 szilentet cseréltek. Mennyi van még egy futóműben??? Szerencsére a szilentek ára jutányos 3-8 ezer Ft. A fogyasztás viszont hála a meleg időnek megmaradt kb 10,5-11 liter között. Ami érdekes hogy a Hunyadi úton most hogy már nem garanciális az autó pillanatok alatt végeztek. Mennyivel jobb lett volna ha ezt a munkatempót tudták volna hozni a garanciális szervízeknél is.
- ************ 2009. július (még újabb fejezet) ******************
- most 117000 km még mindig jó :)
- amit azóta cseréltek (féktárcsa+betét 95000 km-nél)
- Generátor-t 3X garanciában, mivel ráfolyt valami szerintük, szerintem a szivárgó gázolajszűrőtől a csöveken át ráfolyó gázolaj ette meg, de a csövet, mivel ők nem tudták tisztességesen megcsinálni ezért egy másik szakszervízben javították meg. Egyszer pedig a főtengely jeladója szivatott meg, ez abban jelentkezett hogy melegen sokszor nem indult újra, csak 2-3 perc múlva., Persze a merci jelvényről már kopik megint a festék :(
- Cserélték kb 70 ezernél a jobb oldali stabilizátor pálcát, 110 ezernél a bal oldalit is.
- 106 ezernél voltam a 120 ezres szervízt megcsináltatni, váltó olaj cserével együtt 117.000 Ft volt
- 110.000 km-nél eltört a kipufogó csöve, de 5000 Ft-ért megcsinálták, azóta jó (valószinü a kitünő Bp-i utak és a nálunk lévő földutak okozták!
- Az üléscsere már rutinosan meg, megvan 5-10 perc alatt, de ehhez el kellet hogy teljen 4 év!!
-

Ide hordtam szervizbe

Hunyadi János út - a "kettőóraalattmegjavítjuk" nem megy, négy órát mininum ott vagyok egy olajcserénél is, akkor meg minek ez a garancia???

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 117000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? VITO 110D Következő autója? az még messze van !
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz Viano 2004 (2004)

További ítéletek (22 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)