Business class. Az ára is
Szöveges ítélet
Nekem munkavégzéshez kellett az autó, ezért extra hosszú, automata, és 8 üléses. Szerintem nagyon gusztusos, szép, elegáns, nagyon kell rá az alufelni. A már említett hibákon kivűl, egy igazán zavaró dolog van: az enyém euro4-es, és minimum 1,5-2 literrel többet fogyaszt mint a másik ami a családban van, pedig ugyanaz az autó, csak az euro3-as. 20000 km alatt háromszor tömődött el a részecskeszűrő, minden alkalommal 15-16 ezer Forint volt a "tisztítás", ami abból áll, hogy 4000-es fordulaton 20 percig járatják az emelőn...de nem haragszom rájuk, mert megoldódott, és jelen esetben ez a legolcsóbb javítási mód.
Hibalista
- Az autót fél éve használom, de a többi Mercedesnél megszokott kis idegesítő dolgok ennél ugyanúgy megvannak...Kis ciripelés, kicsit ég a motor kontroll lámpa, kicsit nem működik a tolatóradar, kicsit nem megy az (extra) hátsó tér fűtés, kicsit ránt a váltó, kéthetente kiég a rendszámtáblavilágítás. De mire az ember eljut a szervízbe, természetesen semmi, és az a drága jó komputer sem ír hibaüzenetet...
Ide hordtam szervizbe
Tóth Autó Fót
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 74000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | következő viano, vagy ahogy hívni fogják... |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
