Business Class
Szöveges ítélet
10 hónap alatt 41.000 km. Probléma semmi. 30 ezres szervíz olcsóbb volt, mint az előző autómnál (Renault). A szervízben finom a kávé. A téli gumikat felnivel térítés nélkül felrakták a szervízben. Kellemes meglepetés...
Városban a fogyasztás könnyen 11,5 fölé mászik. Pályán 140-es tempót tartva megáll 10,4-ben, hosszabb úton autópálya-autóút-szerpentin vegyesen volt 8,7-es átlagfogyasztás. Ha sietni kell, bírja tempót akár 180 km/h-s átlaggal is, bár a sok traffipax miatt nem ajánlott és persze ilyenkor szomjasabb a jószág (kb. 13 l/100km).
Havas úton sincs gond a hátsókerék hajtással, stabilan megy az úton hála a sok hárombetűs technikának.
A motor erős, 6 fő csomagokkal + 2,2 tonnás alapsúly meg se kottyan. A kisördög ott van mindenkiben, párszor kipróbáltam a gyorsulást. Lámpánál néha jókat mulat az ember, amikor tarfejű "bömcsis" arcáról lehervad a mosoly.
Ülések 3 sorban (2+2+2), a kényelem önmagáért beszél. Az autón érezni, hogy mindent "anyagból" raktak össze és nemcsak 3 évre készült. Aki 6-8 évre vesz autót, annak jó befektetés.
Amit hiányoltam: a hifi nem fogad MP3-at.(ez legyen a legnagyobb hibája:-))
Hibalista
- Bal első tompított fényszóró H7-es izzója égett ki 7 hónapos korban. Az autó indításkor azonnal jelezte az izzó hibáját a műszerfalon, szervíz garanciában kicserélte. Más semmi.
Ide hordtam szervizbe
Autentik Motor-Car Győr
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 3000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 41000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Trafic 1.9 dCi | Következő autója? | ugyanez, de a mostani még évekig meglesz |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |
