A technika ördöge
Szöveges ítélet
2004. decemberében vettem hosszú használatra és nagy reményeket fűztem hozzá. Szó se róla, kényelemből kiváló, utazási komfort *5, és a 150 ló nagyon komoly. Fasza a szellőzés hűtés-fűtés még hátsó téri rendszer nélkül is, az állófűtés meg egyenesen kurva jó, ha működik persze. Nagyon figyelni kell a parkolással, mert picit nedves burkolaton a 2%-os emelkedő is kapitális akadály. Hóban meg csak hólánc, különben elindulás esélytelen. A hosszú távú bizalomnak persze mára vége. Az elmúlt 2 év során összesen legalább 2 hónapot jártam csereautóval, és arasznyi vastag a garanciális szervíz aktája. Kezdődött az egyik plafonlámpa kiesésével, kicserélték. Aztán jött a központi zár. Elfelejt becsukni egy-egy ajtót, úgyhogy mindig figyelni kell rá. Egyidőben állófűtés hiba, Fehérváron esélytelen, irány a tapasztalt és sokat látott Hunyadi u. Persze szintén esélytelen. 3x vezérlőelektronika utána komplett kályha csere. A rádiót már annyiszor cserélték, hogy inkább hagytam a francba, csak azt sajnálom, hogy a koncert Ozzy cd-m az egyikben maradt. 15000 km-nél persze toronycsapágyakat kellett cserélni, mert persze az normális, utána mindjárt jobb ablakemelő. Aztán ha jól emlékszem kis szünet következett és megszólalt az egyik kardántengely csapágy úgy 60 körül, a gyáriak szerint 300-nál se szabadna. Azóta letisztulni látszik, bár érzi a garanciális időszak végét, mert nemrég a stabilizátor szilenteket és a teljes kupplungszerkezetet ki kellett cserélni, mert állat kemény volt és nem vette az 1-est. Most meg nincs villany a hátsó ajtóban, úgyhogy se rendszám világítás se ablaktörlő. Arról nem is beszélve, hogy az elektromos hibák javítása mindig fejtörést okoz a szervízeknek.
Hibalista
- Plafonvilágítás kiesett 1000 km, központizár hiba 3500 km azóta is rossz( egy-egy ajtót elfelejt bezárni), állófűtés csere 3500 km, 4500 km, 7000 km, cd-rádió csere először 12000 km, utána 5x, azóta Alpine van benne, első toronycsapágypár csere 15000 km, jobb első ablakemelő csere 18000 km, kardántengely csapágy csere 68000 km, stabilizátor szilent és komplett kupplungszerkezet csere 105000 km, most meg a csomagtér ajtóban nincs abszolút villany 110000km.
Ide hordtam szervizbe
MB Auto Mo., Bp. Hunyadi u.
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
MB Autó Mo. Szfvár
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Passat | Következő autója? | Még nem tudom |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.8/10) |
