A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » Viano (2004-2010)

Viano Vito 115 CDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A technika ördöge

Szöveges ítélet

2004. decemberében vettem hosszú használatra és nagy reményeket fűztem hozzá. Szó se róla, kényelemből kiváló, utazási komfort *5, és a 150 ló nagyon komoly. Fasza a szellőzés hűtés-fűtés még hátsó téri rendszer nélkül is, az állófűtés meg egyenesen kurva jó, ha működik persze. Nagyon figyelni kell a parkolással, mert picit nedves burkolaton a 2%-os emelkedő is kapitális akadály. Hóban meg csak hólánc, különben elindulás esélytelen. A hosszú távú bizalomnak persze mára vége. Az elmúlt 2 év során összesen legalább 2 hónapot jártam csereautóval, és arasznyi vastag a garanciális szervíz aktája. Kezdődött az egyik plafonlámpa kiesésével, kicserélték. Aztán jött a központi zár. Elfelejt becsukni egy-egy ajtót, úgyhogy mindig figyelni kell rá. Egyidőben állófűtés hiba, Fehérváron esélytelen, irány a tapasztalt és sokat látott Hunyadi u. Persze szintén esélytelen. 3x vezérlőelektronika utána komplett kályha csere. A rádiót már annyiszor cserélték, hogy inkább hagytam a francba, csak azt sajnálom, hogy a koncert Ozzy cd-m az egyikben maradt. 15000 km-nél persze toronycsapágyakat kellett cserélni, mert persze az normális, utána mindjárt jobb ablakemelő. Aztán ha jól emlékszem kis szünet következett és megszólalt az egyik kardántengely csapágy úgy 60 körül, a gyáriak szerint 300-nál se szabadna. Azóta letisztulni látszik, bár érzi a garanciális időszak végét, mert nemrég a stabilizátor szilenteket és a teljes kupplungszerkezetet ki kellett cserélni, mert állat kemény volt és nem vette az 1-est. Most meg nincs villany a hátsó ajtóban, úgyhogy se rendszám világítás se ablaktörlő. Arról nem is beszélve, hogy az elektromos hibák javítása mindig fejtörést okoz a szervízeknek.

Hibalista

- Plafonvilágítás kiesett 1000 km, központizár hiba 3500 km azóta is rossz( egy-egy ajtót elfelejt bezárni), állófűtés csere 3500 km, 4500 km, 7000 km, cd-rádió csere először 12000 km, utána 5x, azóta Alpine van benne, első toronycsapágypár csere 15000 km, jobb első ablakemelő csere 18000 km, kardántengely csapágy csere 68000 km, stabilizátor szilent és komplett kupplungszerkezet csere 105000 km, most meg a csomagtér ajtóban nincs abszolút villany 110000km.

Ide hordtam szervizbe

MB Auto Mo., Bp. Hunyadi u.

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

MB Autó Mo. Szfvár

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 110000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Passat Következő autója? Még nem tudom
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz Viano 2004 (2004)

További ítéletek (22 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)