Ha lenne pornó egyetem, én ott doktoráltam volna szopásból!
Szöveges ítélet
Család bővülés miatt, kerestünk egy BP-i peremkerületbe rohangálós autót, aminek tolóajtaja van és a kölyköket is gyorsan ki-be lehet rakni. Legyen automata, mert néha csereautónak a papának is jól jön, szóval igásló feladatra szántuk. Keret 1 misi volt. Semmi érdemlegest nem találtunk, majd Szegedre elmentünk egy jónak hitt példányért. Márkafüggetlen szerviz átnézte, abba sem volt köszönet. Sok hiba, konklúzió vagy sokat kell alkudni vagy el kell engedni a kezét(meg se kellett volna fogni).900e árból alkudtunk is rendesen, de utólag életem legrosszabb döntése volt elhozni. Friss vizsga volt az autón, így az első futóműbe csak toronycsapágy csere volt, hátsó futómű komplett csere. Kapott felújított generátort, önindítót, generátorékszíjat görgőkkel műanyag biz-basz konzollal, komplett vezérlés, egy elb@szott gumicsövet a turbó és a kartell között (nem gyári gumi cső volt powertappel rögzítve), szűrő, olaj csere, némi kipufogó javítással fűszerezve, ja és hátul fékcsere is volt. nos ez anyag+munkadíj 650eFt volt. Az egy dolog, hogy a vákuumcsövet nem rakták vissza a turbóra és az amúgy is "bika" autó harmatgyenge lett, ez legalább lehetett orvosolni. Ezután a fűtés csak langyit tud, de az utastérben büdös van. Porlasztók hangja elég karcos, gyanúsan csere lesz - jó képességű szegedi szerviz ezt nem tudta megmondani, de előtte a másik témakör az automata váltó, ha másért már ezért nem kellett volna megvenni. Minden egyes indítás után a 2-es és a 3-ast csak 2500-3000 között hajlandó elváltani, ha ezt egyszer eljátszom utána működik rendesen. Persze diagnosztika ezt dobta ki: előválasztókar modul seb. fok felismerő modul tápfeszültség hibáját ismerte fel. Volt olyan automataváltó szerelő, aki meghallotta Vaneo? Bocsi, de nem vállalom! Ez most van folyamatban, utána jön a porlasztó csere. Vajon ha ezeket megcsináltatom legalább sokáig ki fog szolgálni? Megáll a javítási költség 1 millánál? jelenleg a 600eft-ois autóra ugyanennyi rá lett költve és el lehetne adni váltóhibásan 400e-ért. Ez igen! Ha valaki ezen sorokat olvassa, én azt javaslom, hogy ezt a típust biztos felejtse el, van benne sok jó dolog, ami miatt a kis puttonyos A merci szimpatikusnak tűnik, de inkább lapozzzzzz! Egy barom vagy ha megveszed! Konkrétan úgy érzem, hogy minden egyes forintot, amit erre a fosra költök azt a gyerekeimtől veszem el, bár nem vagyok gazdag, de csóró sem, de ez pénzkidobás!!!!!!!!! Ha akarnék egy szép napot magamnak, akkor kivinném bp mellé egy mezőre és alágyújtanék, hogy legalább egyszer szép legyen a naplemente!
Hibalista
- sok(k) minden, félautó
Ide hordtam szervizbe
hagyjuk
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
nem vállalja, hagyjuk
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 190000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 4500 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | volt már sokminden uccsó impreza | Következő autója? | biztos, hogy japán benzinsen szívó technika, akár régi is! |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.5/10) |
