Merci V osztály potom 13 millióért?
Szöveges ítélet
Hibalista
- Sziasztok!
- 2003-ban vásároltam a gk-t.
- 2004-ben már cserélni kellett a befecskendezöt 51000.-, a lambdaszondát 63000.-, és a légtömegmérőt 57000.-.
- 2005-ben ismét egy másik befecskendezőt
- 2006-ban naptári napra pontosan megint eggyet.
- Megjelent a rozsda.....a nyílászárók gyári tömítései mentén...
- felhívtam a kárpát u.-át. mivel 30 év átrozsdásodási garanciát hírdettek anno rá. nem ők döntenek, felveszik a hibát, kiküldik stutgartba.... mondták...
- lassan nincs ajtó sarka, sőt a tükör felett is megjelent, csomagtér ajtó körben, motortér szintén... törve nem volt ezeken a pontokon.
- garanciáról magyarországon nem lehet beszélni, eladni azt igen, de utánna csak mutogatni, meghogy az gyárilag ilyen..
-
- egyébként sokkal megbízhatóbb ez a modell, mint a mercimotoros,( vezérműtengely 3 darabba tört, nem jött ki a porlasztó csak menettel együtt, 2x is átégett a hengerfej),
- mert ebben a VW 2800 V6 van, eddig igaz sok az elektromos probléma, de belsőleg tuti..
- Összességében ha nem ilyen lenne a forgalmazó hozzáállása, tök jó lenne..
-
Ide hordtam szervizbe
Sufni műhely,( Ferihegy felé a kőhídnál) hírdeti magát mint befecskendező specialista, kiszedéskor leis töri az elektromos csatlakzót róla, mondja úgyis rossz..
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Kárpát u.
nem megy 1 henger....mondom... kábel kitép.. ne ez a hiba!!!
csere db nincs, majd megrendel...15000.-ért!
Én...Ki a Dózsa sarokra a Travalához, bele az új skoda készlet, ugyan az, csak 3500.-/db.
az a henger mégsem megy... szakszervíz mi?
kiderült a trafó mondott unalmast.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 230000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | 110-D | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.2/10) |
