Juan Mercije
Szöveges ítélet
El?ször a rossz:
Eleinte nagyon örültünk neki, hiába egy céges merci!
Azután elmentnünk 300 km-re, és aki elöl ült és nem vezetett meg akart halni.
A vezet?ülés a legkényelmesebb ülés, amiben valaha ültem, de a mellette lev? a 353 WArtburgot is übereli! Egyedül, és keresztben lehet rajta utazni.
A hátsó üléssor kényelmes, és talán túl nagy.
A csomagtér ajtaja úgy csukódik, mint egy TOI-TOI ajtaja.
A motor er?s VOLT 100.000. km-ig azután kezdett elszállni bel?le az er?. (Mazda E200-nál ez úgy 220000-nél jött el? hasonló kiképzésnél)
3 szerviz adta fel a szell?zörendszerével kapcsolatos hibákat -(vagy tudták mi a baj, és azért nem vállalták?)
Eleinte ha gyorsan belementünk egy nagy pocsolyába, akkor a felver?d? víz szétszerelte a m?anyag izékát a sárvéd? alatt, az becsíp?dött a kerékhez, és morgott, zörgött.
Már nem csinálja - a kerék ledarálta a felesleges m?anyagot, és már szét sem szedi a pocsolya.
Általánosan az az ember érzése, hogy ezt a vasat 150.000 km-re gyártották. Megy szét minden. Most van benne 240ekm, Most éppen a váltó rendetlenkedik, de megvan mindig, hogy mi.
Igazából az látszik, hogy Német konstrukció, de nem ott csinálták
Most pár pozitívum:
A furóm? nagyon jó, és er?s, megbízható. Igaz franciásan billeg, meg hajózik, de egyszer belementem 150-nel, MEGRAKOTTAN (6 személyes tgk.) egy nagy tankcsapdába valahol az alföldön, ahol más autó elhagyta volna az egész els? futóm?vét. Ennek két felnije tojás lett, de semmi más.
A vezet?ülés tényleg überkényelmes.
Biztonságot, és megbízhatóságot veszélyeztet? hibák nem fordultak el?. (Ha a végsebessége 90 az éppen elromló turbó miatt attól még odaér mindenhova, csak lassabban).
6 személyesnek nagyon kényelmes.
Nekem tetszik ahogy kinéz.
Hibalista
- Turbo 2x
- zárak folyamatosan
- f?tés, h?tés, ventillátor
- motor elektronika
- váltó
- gázrudazat gázos, meg olajos izékái
- kézifék
- motorház zár
- Hátsó kieg. féklámpa talán a 10000. km-ig bírta egy ideje (4 év) már nem javíttatjuk
- apró csavarok potyognak innen-onnan Alejandro rakta össze tuti
- 5 éves és az eleje már porlad
- minden nagyobb légy visz egy kis festéket is az elejér?l
-
Ide hordtam szervizbe
Pallagi Kft. Szfvár
Inkább semmi.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Helyi másik Hivatalos szerviz.
?k (bízom benne) inkább a nagyobb géposztályban (kamionok) szereztek gyakorlatot.
Azután volt még sok szakszerviz.
Egyszer Pesten lerohadt, és elvittük valami központi über szervizbe dél budán. Ott mindent megcsináltak rajta, és fél évig örültünk neki az tizes volt. De csak nem hordjuk Pestre szervizbe?!
Most a helyi Skodához jár...
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 240000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | E2200 | Következő autója? | Ford Transit, a Legkisebb |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |
