Család kedvence
Szöveges ítélet
Nagyon szeretem, nem csalódtam benne. Abszolút megbízható,soha nem hagyott cserben, pedig bejártam a fél Európát . Angliában zuhogó esőben, Horvátország: tűző nap, köves hegyi utakon, ahol még terepjárót sem igen láttam, hóban, jégben is elvitt, egyszer ragadtam csak be, fél méteres sárban , földúton, de miután kikapcsoltam a kipörgésgátlót, rögtön ki tudtam menni.
Az ülések nagyon jók, 18 órai vezetés után sem fájt a derekam. Kitűnően gyorsul, 130-140-es tempó autópályán. Rendkívül fordulékony,jól lehet vele parkolni. Nem olyan csendes mint egy benzines személyautó, de kategóriájának messze megfelel., csak 110-120 felett erősödnek a zajok.
Kényelmes , az egész családnak van helye benne.( 4 személy )plusz rengeteg csomagnak. Én átalakítattam 6 személy + 1 tonna teherautónak, akkor még lehetett.
Hibalista
- Mindjárt néhány kilóméter után szelepdekli tömítést kellett cserélni, 80.000 és 100.000 km után stabilizátor rúd gumiperselyt és 100.000 -nél jobb féltengely gumiharangot ( nagyon kis szivárgás ) , 5 év után a bal ajtó küszöb alján rozsda pörsenések, az ajtó rossz gyári beállítása miatt, kicsit lógott, alul súrlódott a küszöbhöz. Komoly hiba semmi.
Ide hordtam szervizbe
Kárpát u. (Bp) : jól dolgoztak, de sokat kell várni az előzetes bejelentés ellenére is és drága.
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Solymár, Árendás : jól dolgoznak, gyors ,udvarias kiszolgálás
elfogadható árak.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Transzporter | Következő autója? | még nem tudom , de ha lehet, merci. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
