Megbízható, de már nem a régi...
Szöveges ítélet
az autó 3 évesen került németországból a tulajdonunkba azóta majd 20 éve hajtjuk ... 3ezres sor 5 szívódízel megbízható, relatíve jól is megy viszont rendesen kajál is... most 310ezren áll az óra ami igaz is... az előnyei: nagyon megbízható, relatíve igénytelen, bár már nem a régi... hátrányai: iszonyúan ROHAD.. fűtött garázsban volt egész életében 2 évente tisztasági festés lakatolás derékig és mégis szanaszétlukadt mostanra.... a fűtőmotor tipushiba hogy beáll... a rugózása lágy olyannyira, hogy 90-nél halálfélelmed van.. főleg nyomvályúból előzésnél... ha a kormány holtjátékra nem figyel oda az ember (sajnos mi nem tettük) akkor iszonyúan szétkopik és 10-15 centire nyúlik a volánon... terhelésre 1,5 tonna mégis egy rkl cementtől földreült az orra meg felágaskodott... nem szerette... izzókat gyakran kivagdossa, a műszerfalban halál cserélni .... a szerpentinszíjra nagyon kell figyelni és himbástól feszítőstől!!! cserélni ugyanis a szerelő elmulasztotta ezután 2ezrenként letördelte a feszítőgörgő csavarját.... mire rájöttünk... a másik amire figyelni kell dobozos kasztninál, hogy a tankbeöntő cső mögé bekövül a sár és porrá rohassza a csövet ergo telemegy kosszal a tank és adagoló kampec... a vákumos lámpaállítás műanyag rendszere szétég a korral és bebukik a lámpa.. kb az orrrodig látsz vele... összességében jó igavonó, nagyon elhanyagolni sem lehet... de vannak bosszantó problémái..
Hibalista
- fűtőmotor, adagoló
Ide hordtam szervizbe
maszek
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 19 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.1/10) |
