A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » Tn/t1 (1977-1995)

Tn/t1 307d doka, platós 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Lomha, megbízható masztodon

Szöveges ítélet

Elpusztíthatatlan. Ami rosszat, gyilkosat autó csak kaphat, ez megkapta. Közel 30 évesen télen is pöccre indul.
Igavonó baromként került alkalmazásba a családi üzletben. Építőanyag- fuvarozásra használjuk, és nem kíméljük. Egyedül az olajcserét tartjuk be előírásszerűen (10 ezrenként legkésőbb).
Az árát többszörösen megszolgálta. Term. nem hasonlítható össze a modern Hdi, Jtd stb. generációval. Kivéve TARTÓSSÁGBAN. Ismerős vállalkozók 1-2 év elteltével már szidják az újonnan vásárolt tehergépeket - márkától függetlenül. Ezeket a kocsikat még egy életre tervezték, és ezt érezni is.
Negatívumok:
- Lassú, mint a dög
Előző tulaj állítása szerint 250 ezerrel vettük (km óra nem működött.) Állapotából inkább a duplája tűnt reálisnak. Egy év múlva már elkerülhetetlen volt a generál. Izomgép ezután sem lett. 2400 cm3, szívódízel, 4 sebességes váltó = lassított felvételhez hasonló gyorsulás (egyszer viccből megmértük: 0-100 kb. másfél perc :) ). A végsebessé sajna 80 km/h közeli, ha nem akarom szénné forgatni. Vagyis nemzetközi árufuvarozásra nem javasolt. Fogyasztás 10 körüli átlag. 1-1.5 tonna rakománnyal inkább 12-13.
- Hangos.
A motor gyakorlatilag félig az utastérben foglal helyet, és a zajcsillapítás a 70-es, 80-as években - úgy látszik - nem volt fontos szempont.

Pozitívumok:
A legigénytelenebb, és legmegbízhatóbb gépünk. A kardántörés volt az egyetlen olyan eset, amikor megadta magát a tíz év alatt. Nem szertnénk lecserélni egyelőre. Maximum egy ugyanilyenre, csak 3000 cm3-es motorral és 5 gangos váltóval. Az állítólag könnyen viszi a számunkra már-már misztikus, mach1-nek tűnő 100 kilométer/órás majdnem-fénysebességet. :)
Ha valaki olcsón fenntartható, igénytelen, fatuskóhoz hasonló egyszerűségű, és megbízható jószágot venne, ez utóbbit javaslom.

Hibalista

- A motorgenerált követően (kb. 200e HUF), a mai napig gyakorlatilag csak a minimálisan kötelező szervíz (olaj, fék)
-
- Kardántengely és hardy csere - anyag (bontott) + munkadíj kb. 60.000 (szintén HUF)
- Amúgy komoly hiba nem jelentkezett, egy-két kopó alkatrészt cseréltünk (gumibakok, szilentek, gumiharangok). Mind filléres, párezer forintos tételek.
- Most, közel 30 évesen a karosszéria megérett egy teljes generálra. Nem lesz olcsó, mivel ami korrodálhat egy autón, az ezen már mind korrodálgat pár éve.
-

Ide hordtam szervizbe

Jó barát, alapos, megbízható.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1981
Kényelem (7) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 250000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 400000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? Még van benne pár év...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz Tn/t1 1977

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)