A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » Sprinter (2018)

Sprinter 211 cdi L2 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az első Mercédes

Szöveges ítélet

4000 kilométerrel vettem, céges autó. Az eddigi tapasztalatom teljesen kedvező. 16 év után egy Toyota Hyace D4D -ből ültem át, 700 ezer km után. Kényelmes és csendesebb mint a Toyota volt. Remélem a Srinterrel is eltöltök 6-7 évet. A fogyasztás kevés teherrel, autópályán, 130 -nál 9-10 liter, üresen 8 liter alatt. Nagyon megy, pedig a 114 LE kis motoros. Nagyon szépen fut, teljesen személyautós a vezetés. Első időben zörgés jött a műszerfalról, mire rájöttem, a gyári telefon tartó rugó zörög kinyitott állapotban. Nem volt még belső burkolat a raktérben,ezért próbáltam keresni, ki csinálja meg. Alsó és oldalsó burkolat 300 000+ lett volna. Dekopír, körfűrész és 40 000 anyag, 1 nap alatt kész voltam. Az első szervízre korábban vittem, ez a 25000 km. olajcsere intervallum "kicsit" sok. Általánosan elégedett vagyok. Még van 2 év garancia, ha tudom, hosszabbítok is.
Kellene még írnom, 1000 karaktert kér , de később, pár tízezer után visszajövök és írok még a tapasztalataimről.

Frissítés: így közel 4 év használat után.
114 ezer kilométer.
Az autó 75 ezer kilóméter futás után, gyorsításkor elkezd rángatni. Tempomatnál parton felfele szintén. Tehát gyorsításkor rángat.
Eddigi szervíz dignózisok, sorrendben. (garancia lejárt)

Hovány: gumi? fétengely? gumit cseréltek, nem az a baj. Féltengely csere kell 300ezer, (nem kértem)
Féltengely guru: kiszerel, semmi baj,de azért felújít, pedig nem hibás, visszaszerel. 160ezer RÁNGAT tovább
Ismerős szerelő: kuplung, vagy kettőstömegű? váltó le, kicserél 700ezer RÁNGAT
Motor diagnosztika guru: égéskimaradás az egyik hengerben? vagy a turbó? Ja, a turbó fossa az olajat. Renault motor. Még két év a lízing. Remélem valaki megtalálja a hibát, nem szeretném így eladni.
Ja igen. Az összes visszahívásra elvittem. Volt, hogy kétszer ugyan arra. Frissítették a klíma valamilyét, másnap nem volt fűtés. Bocsi.
Ettől függetlenül szeretem,kényelmes,jól vezethető,ha nem gyorsítok erősen, nem is rángat nagyon.Egyszerre ennyi.

Hibalista

- Rángat az autó gyorsításkor, még nem oldódott meg. - Az MBU rendszer külön életet él. Hol csatlakozik a telefonhoz, hol nem. Logika semmi, próbáltam az időjárást figyelni, hátha köze van hozzá.

Ide hordtam szervizbe

Mercedes Hovány, KecskemétIdőpontra, 1,5 óra, kávé, udvariasság ( a kávé sz&r volt)Gurukhoz , de senki nem tud semmit.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2018
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 4000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? HyAce D4D Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz Sprinter 2018

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)