Ipari hulladék
Szöveges ítélet
Most is hajtom! A kaszniba 1. látásra beleszerettem, meg akartam venni! Vezetni élmény, vezetö mellett ülni max 2 órát bír ki az ember. Szervízautónak lett kiépítve, szerelés közben rájöttem, hogy az anyagvastagság hagy némi kívánnivalót maga után... Kb. 60000 km után kezdödtek a problémák, pl. váltó. Még a szervízben is csodálkoztak, hogy a bécsi emelkedön a 2004-es 316CDI szintén magas és hosszú Sprinteremmel jobban mentem mint az újjal. A problémak folyamatosan jönnek és ha valamit megjavít a szerelöm, rettegek a következötöl. Érdekes módon tapasztalatai alapján meg tudja mondani mit mikor fog kelleni cserélni.... Csak azért van meg mert jól néz ki.
Hibalista
- Üzemanyag szivattyú, izzító gyertya, gardán csapágyak, ekszíjfeszítö görgök, visco, valami legmennyiségmérö film ami a legszürö után van es ha nem jó akkor az elektrónaika nem engedi a fordulatszámot 2500 föle(ára 70000 FT), jobb oldali elektromos ablakemelö gombja, a váltó 2-es fokozata szétesett, stb...
Ide hordtam szervizbe
garanciális javításokat és az elöírt olajcseréket Bp. XI. ker. Hunyadi J. utcai Mercibe
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Privát, 10 évet huzott le a szakszervívben!
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 180002 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | 316 CDI | Következő autója? | 316 CDI |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.8/10) |
