A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » Sprinter (1995-2007)

Sprinter 313 CDI 4X4 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Terepjárónak látszó tárgy

Szöveges ítélet

Amikor meghozták és megláttuk, nagyon tetszett. Magasított, hosszított, 9 személyes, hatalmas beltérrel és hát Mercedes. A cégnél ilyen típusú járgányunk még nem volt és mivel a műszak Mitsu L 300 -as terepjárója felmondta a munkaviszonyát, jól jött az új gép. Gondoltuk ekkor mi. Aztán a parkolóban az egyik srác nekidőlt az oldalának és a gép már ettől billegni kezdett. Ajaj. Természtesen jött a meló és vele a próbaút az új géppel. Mivel a 9 fős járgány kell a műszak létszáma miatt, terepen pedig sokat járunk, ezért kell a terepjáró, így nagy reményekkel vágtunk neki a próbaútnak. Reményeink porba hulltak. Motorikusan jó a gép, elég jól szalad, de az 1-2-es fokozat igen rövid (terepen igaz ez előny), hamar leszabályoz. Menetközben jobbról-balra billeg az úthibák és a széljárás függvényében, még alacsony sebességnél is. Viszont az utastérben kényelmesen el lehet férni és a felszerelésnek is van elég hely. Tereptulajdonságai nem mutatnak nagy erényt. Hasmagassága jónak tűnik, hátul a köd és a tolatólámpa elég buta helyen van (kiáll a lökhárítóból), gyárilag tehetnének rá nagyobb kerekeket is (így arányaiban olyan mint egy Kalos 13-as gyári kerékkel). Jól hangzik az elektronikusan kapcsolható összkerék, difizár és felező, de idegesítő, hogy ha nagy sárban megállok, leállítom a motort, majd újabb indítás után mennék tovább, csak áll a gép és küzd a hátulja, mivel indítás után újra be kell kapcsolni a kapcsolókat. Ja, nagy sár : milyen terepjáró az, amiből kiszáll a szállított 6-7 fő és a sofőr nem tud a sík, helyenként füves, enyhén vizes földúton minden segítséget bekapcsolva elindulni??? (nem a sofőr volt béna)
Szóval szerintem öszességében nem rossz autó, bár kicsit sokat fogyaszt (12-14 liter), de megvannak a maga szűk kis korlátai, adott célra specifikusabban lenne jobb válsztás is. Látszik valaminek, de ha megveszed, lehet, hogy rájössz, te nem ilyen lovat akartál.

Hibalista

- 1800 km volt kb benne, amikor az oldalsó tolóajtó kinyitásakor az ráesett a kollégámra (gyárilag hiányzott belőle egy-két tartócsavar), futómű szilentek, állógömbök-összekötők, generátor feladta a harcot 42000 km-nél, jelenleg a hátsó difinek van egyre iszonyatosabb hangja.

Ide hordtam szervizbe

Mercedes márkaszervíz, Sopron

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Más szerelő még nem javította (elvileg), de a cég műhelye lesz a következő (tippem szerint)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2004
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 67800
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? L 300 4x4 Long Következő autója? amit adnak
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz Sprinter 1995

További ítéletek (38 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)