Szeretem, mert jó!
Szöveges ítélet
Nagyon szeretem, sokat dolgozunk együtt, előtte LT-m volt, de a Sprinter nekem jobban bejött. Nagyon dinamikus a 129 lovas motor, vásárlás után 6 hónappal vettem észre, hogy van rajta egy powerbox, ami még kb. 28 lovat rátett a gyári 129-re. Nyomásszenzor miatt hagyott egyszer uton. A befecskendező rendszert német gázolajminőségre hangolták! Gyakoribb üzemanyagszürő cserével sokat nyujthatunk az injektorok élettartamán, persze az sem mindegy milyet használunk, nekem a Knecht vált be a legjobban.
Hibalista
- Injektorok, lengés csillapitó 2x ( A Kajaba az igazi), railnyomás szenzor, kopó alkatrészek.
Ide hordtam szervizbe
Márkaszerviz Nagyvárad
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Haver
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 220000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 230000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | LT35 (2001) | Következő autója? | Sprinter 318 CDI |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |
