Másik igáslóm
Szöveges ítélet
Ami árut elvitt az tonnában is milió felett van. A legerősebb Sprinyó szerintem. Az új 318-as a V6-al sem bír így menni. Egyszer 5mázsa áruval szélcsendben újkorában elértem vele a 185-is. Manapság már nem duhajkodunk 145 fölé nem megyünk, bár bírná. iszonyat jól húz, fertelmesen erős a mai napig is. Hihetetlen milyen előzésekre képes. Hülye voltam, hogy nem vettem bele légkondit! Van egy olyan érzésem, hogy elpusztíthatatlan. Végülis van belőle 1milliós klub hazánkban, pl mentők stb. Nem utolsó szempont állagmegőrzés szempontjából, hogy mióta megvan 20e km-ént olajat cserélünk benne, bár mindenki lehülyézett annó, ez még mindig megy és 20e alatt alig csíp az olajból, ami nem több 1l-nél. Ha egy félórával többet vár az ember olajcserénél és nem kapkodja el a szerelővel akkor nem 9 hanem 11l olaj folyik ki a motorból. Na most ez az amit a szalonban nyugodtan benne, hagynak, mondván jó az neki úgysem a miénk. Csak ajánlani tudom. Az újabb, ha szintén a legnagyobb dobozos, már nem ekkora élmény. Az összes sofőr szerette.
Hibalista
- Csak kopóalkatrészek: stabik, kutyacsontok, telók 200000-nél és 400-nál, injektor, de ez már könnyen és olcsón ment, izzítógyertyák 360e-nél.
- - a kormány slickre kopott nincs rajta semmilyen dudor vagy fogható felület, de ez már 100000-nél kijött, s nem ismerték el, hogy kifelejtették az anyagot belőle
- - hátsó ajtó zárja szanaszét szakadt kéthavonta elválik az autótól, szintem veszek rá egy új ajtót a bontóban.
- - a válaszfal kong minden döccenőn.
-
Ide hordtam szervizbe
Tomi
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 420000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 312 | Következő autója? | 319 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
