Gyorsaságot szerető, mélyzsebű autósoknak.
Szöveges ítélet
A Sprinteremet újonnan vásároltam és kezdetben nagyon meg voltam vele elégedve, mivel teljesítette azokat az elvárásokat, ami miatt erre a tipusra esett a választásom: gyors, erős, hosszú, és állítólag megbízható. Az utóbbi azért is lényeges, mivel hosszú utakra /2-3000 km/ kellet, és egy mentés külföldről-távolságtól függően- 2-3-400.000,- ft. Szerencsére "csak" kétszer mentettek az öt év alatt, és nem távolabbról, mint 200 km. Először az üzemanyag nyomáspumpája miatt, másodszor dugótörés-repedés miatt. Ezek voltak azok a hibák, melyeknél a helyszíni javítás nem volt megoldható. A többi, mondjuk úgy, leleményességgel leküzdhető problémák, az alábbiak voltak:üzemanyag résolajcső szakadás, kerékcsapágy, injector leállás/ ötször kellett cserélni 110.000,-ft/db/ váltó kinyomócsapágy,trapéz gömbcsuklók, fütésmotor, elektromos és más apró, de bosszantó mechanikai hibák.Az autó most 5 éves, 300.000 km-t futott, és szervízben van.
Várható javítási költsége turbócsapágyazás és a dugók cseréjével cirka 1 millió ft lesz. Most lehet számolni az ár/érték-arányt, és pontozni.
Hibalista
- futómű, váltó, turbó,résolajcső, injectorok, dugótörés,elektromos hibák
Ide hordtam szervizbe
Merci szervíz
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 300 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Ducato | Következő autója? | Még keresem az igazit! Egyenlőre megtartom a régit- túl sokat költöttem rá! |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.8/10) |
