Dráága Csillagom!
Szöveges ítélet
Megjelenése óta vágytam egy ´16-os Sprinterre,sok ismerősöm magasztalta.Nem szeretem igazán a német kocsikat,de tisztelem a múltjukat,és,hogy hatalmas a variációs lehetőségek száma.(felszereltség,motorok,méretek)
Már majdnem lemondtam,Róla,mikor véletlenül találtam egyet:1 évesen jóval ár alatt,duplakerék,5henger,15Ekm,vadi új hűtőzés,stb.Életem legjobb üzlete.Valóban.
De nem életem legjobb autója.
Hónapokig jártam a szalonokba,de nem mertem 10MFt-ért kocsit venni.Az havi 180-200ezer lett volna.De már ott mondták,hogy ez ám pár ezerig eszi a olajat.Ja! Mer´ Mercédesz.Meg olyan nyers.De örökös.Meg új.
Kapott egy alap chipszerű valamit,mindjárt egy literrel kevesebb lett a fogyasztás.Tükörfűtés jobb oldalon nem volt,ha a kelleténél gyorsabban tekertem a kormányt,kivillant a légzsák visszajelzője(3xegy hónapon belül) Ette az olajat még 60E-nél is.10E-ként egy litert.Így nem nehéz negyvenezres csereperiódust adni.
Meg külföldön éjjel,autópályán kivillan az olajnyomás egy bruttó Tízmilliós kocsiban,és még én vagyok az idióta,mert nem hordok magammal pár litert...Üres.Gurulsz pár száz métert,aztán elalszik néhány km-re.Ja,a Toyotámmal sosem kellett.Azóta sem.Most 80Ezer van az újban és semmi gond.4.7Mft-ért.Igaz kisebb(Vito kategória),de azt cipeli,amit a Sprinter nem bírt problémamentesen.8.2-es fogyasztással ami évente 65 ezres futással számolva 60Eft megtakarítás Havonta!!Meg 80Eft különbség van a törlesztésben. Az 140/hó. +amortizáció.1.68M/év 10.8MFT/6 év
Inkább elfagyizom,annyit nem ér a célkereszt.
Ja,újat már kétszer láttam megállni,nem tudom miért.Talán a gázolaj.
Megette a hátsó betéteket a b@zi kipörgésgátló miatt 35E-nél.Mondom a szervizes gyereknek,hogy hallgassa meg,az e,de nem jött ki az esőre.Biztos rosszul pakolok.1,2 tonnával járok,az pont a fele a hivatalos terhehetőségnek.Vezetett,de úgy meg nem hallotta a tücsköt.
Kérdem:Maradjon így? Ő:Hát végül is.
Akkójóvanakkó! Haver a VW-nél lopva(egy garis,tízmisis tgk-n) kicserélte Lt-re valóra.Kopásjelző csak egyik oldalra jutott,így fülelni kell.Belerágott pár mm-t a tárcsába is.Csere.
Meg autó is,rohadj meg!
Hiacen 350E-ig meg sem nézzük a dobot,bár az meg búg a fékportól,mint egy Ikarus diffi.
Eleje meg rázott,de nem volt kopott.Azt már az új tulaj mondta,hogy kettétört.
Ég a pofám,mert az ismerős is elviszi megnézetni a valós km-t,mert egy Merciben biztos nincs ilyen.
Egyébként tök gokartos a futóműve,nagyon megy alapból is,pontos a tükre,jó a fordulóköre.Csak nem nálam!
Hibalista
- Szerencsére garanciális!
- Légzsák visszajelző,hátsó fékbetét+tárcsa,első fékbetét 60%-os korában kettétört,fűthető tükörlap,
Ide hordtam szervizbe
Pappas Pécs
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 15000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 47000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Hiace | Következő autója? | Japánban gyártott JAPÁN!! |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.9/10) |
