Az utolsó német harcos
Szöveges ítélet
hajaj, régi szép idők! a második szériás Sprinterek egyik utolsó darabja Ő. mikor vettük raktárkészletről, már árulták az ujat, de nagyon jó döntés volt!Főleg egy transit után... csak külföldi utakra használtuk, csodás kelet-europai országok, csodás körülményei között, rendszeresen erős túlterheléssel.de ez még az igazi, régi idők Mercedeseire emlékeztet!
soha nem hagyott cserben, kötelező szervíz látogatsásokon kívül nem kellett költenünk rá, akkor viszont igen borsos árakon dolgoznak, de jól is! ilyen is van Magyarországon ???
egy evig volt a második otthonom, télen-nyáron fülkében alvással, de nagyon szerettem, rettenetesen kényelmes , hosszú úton sem fárasztó. mindig jól fogyasztott, ment is ahogyan kell, nagyon jó fékekkel,stabilítással irányíthatósággal, semmi sallanggal.úgy tervezték, építették, ahogyan egy haszonjáműnél elvárható. most egy kollegám nyúzza belföldön, Ő is rettenetesen szereti, és tudjuk: még évekig auto lesz, és utána is el lehet majd adni.
Hibalista
- kopó,és fogyó alkatrészek, a kötelező szervizek során cserélve. a raktér középső tető merevítőjétől elvált a tetőlemez, természetesen garanciában orvosolták a dolgot.
- más semmi, mondom:SEMMI
Ide hordtam szervizbe
Pappas Auto Magyarország kft Hunyadi út
nem volt velük, illetve a munkájukkal semmi gond, maximum az árszabásukkal, és azzal, hogy mindig tele van a naptárjuk, de hát semmi nem lehet véletlen...
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 135000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Transit | Következő autója? | Iveco Daily 35C15 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
