A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre.
Írjon ítéletet!
Írtam, de hogyan szerkeszthetem?
Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.
Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.
Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.
Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.
Már indapassal írtam az ítéletet
Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.
Ítéletek (1 db)
Az összes ítélet egy oldalon
A Totalcar tesztjei a típusról:
-
Ezért bővítik Paksot
Elektromos buszok most is járnak Budapesten, de az eCitaróhoz már nem kell felsővezeték, mint a trolikhoz. Kell viszont más.
-
Az isten nyila
Több mint 600 lóerős és 135 milliót ér, valahogy mégis meg kéne próbálnunk más oldalról közelíteni, a McLaren SLR ugyanis inkább műtárgy, mint autó - csak mellesleg képes rá, hogy péppé zúzza az aszfaltot, meg persze az agyunkat.
-
Azt se tudja a bit, merre induljon el
Ha Britney Spearsnek annyi esze lenne, mint az új E-Mercedesnek, már rég nem azt várnánk, mikor villant cicit a Velvetben. Hanem biokémiai lapokban közölt disszertációiból idéznénk.
A típus népítéleteinek átlaga: 5,0
Mercedes-Benz Slr Mclaren 2003
Mercedes-Benz Slr Mclaren 2003
Kapcsolódó anyagok
- Frontális és oldalsó ütközésvédelem
- Gázolási rizikófaktor
- Gyermekbiztonsági védelem
Népítélet-kereső
Népítélet-kereső