A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » SLK (2011)

SLK 250 cdi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fölösleges, de szeretem

Szöveges ítélet

Ha némi gyűjtőszenvedéllyel rendelkezel, volt már 3-4-5 ajtósod és vágysz az új dolgok megismerése után, vegyél kabriót. Ahogy egyik kedvenc filmemben mondják: "Gyerekek, ne vegyetek soha kábítószert, legyetek rockstárok és megkapjátok ingyen". Na, én a mondat első felét erősítem meg: ne vegyetek, a másodikra utalva, nekem kellett fizetnem.

Gyors? A 2-2,5 tonnás SUV-ok a legszarabb úton is simán leelőznek, és mivel alul ülsz, még azt is hiszed, hogy szó szerint le akarnak nyomni.

Könnyű vele nőket felszedni? Nem. Legfeljebb 30-as férfiakat hoz lázba, én csak férfiakat láttam az autó után megfordulni.

Könnyű vezetni? Nem. Ez nem egy női kocsi, lehet hogy korábban agyon volt szervózva, de ezen változtattak: az 500 Nm kézi váltós kezeléséhez erő és ügyesség kell, a kormányt parkoláskor erőből kell tekerni.

Ami nem tetszik: fütyül a szél a vezető oldalon, ha "rossz" szögben halad a kocsi, néha meg órákat lehet autózni vele, anélkül, hogy fütyülne.
Kb. 15 perc autózás után éri el üzemmeleg állapotát.
Kátyún áthaladva fáj az autó nyekkenése, csöndesebb, kényelmesebb, ha össze van felül is hegesztve a karosszéria.


Ami tetszett: a formavilág, relatíve nagy csomagtartó, 5 literes fogyasztás; a 204 lóerő, 500 Nm nyomaték meg messze meghaladja a józan ész igényelte teljesítményt.
Ez nem egy haladásra készített autó, itt érezni a mechanikát, a természetet, itt nincs a vezető elszigetelve a környzettől, a sebességtől.
Még nem sikerült lehajtott tetővel menni hosszabb távon (állítólag, olvastam, hogy a Brit-szigeteken meg néhány arra felé levő országban erre alkalmas az időjárás néha, de erre felé nem nagyon), 13 fokos időben lehajtott tetővel még az ember térde is lefagy, nem hogy a feje.

Még kutatom, hogy mi értelme van.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2013
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? C klasse Következő autója? Giulia
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz SLK 2011

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)