Ez nem közlekedési eszköz, játék a felnőtteknek
Szöveges ítélet
Azt hiszem, ha valaki én megalapozottan nyilatkozhatok a roadster kategoriáról, szinte az egész számomra említésre méltó paletta megvolt. Először még mx-5 első és egyetlen autóként, ezt követte egy s2000, majd egy tt quattro, aztpedig egy z4 25i. Az utolsó 2 már második autóként(feleség, gyerekek ugye). Ezek után furcsán hangozhat egy slk megvétele, nekem nincsenek előítéleteim semmilyen irányban, mindent kipróbálok, hiszen az élet rövid.
Másodsorban pedig egy furcsa dolog, mégpedig, hogy az slk volt akkoriban a számomra elérhető kategóriában az egyetlen keménytetős 2 személyes. Ez egyrészt a szélzaj és biztonság miatt volt fontos, másodsorban pedig ki akartam ezt is próbálni. A nyitás és maga szerkezet elsőosztályú a mutatvány sok embert lázba hoz, lassabb, mint kézzel lenyitni a vászont,viszont kényelmesebb és számomra, ha kisgyereket szállítok felhúzottan a biztonsági érzetem egyszerűen jobb. Kivülről az autó tengerkék és amg-csomagos, gyönyörűszép AMG felnikkel. Belülről az autó a legjobb minőségű az összes eddigi közül, mindennel felszerelt, amit az ember kívánhat magának, egy igazi Mercedes. Na, de kit is érdekel ez, mindenkit az érdekel, hogy hogy megy. :) Kurva jól! Erre ennyit tudok mondani. Mindenki aki meglátja, azt mondja, figyelj Sanyikám te buzi lettél? Vettél egy csajautót. Vagy mi ez a merci Sanyi beteg vagy? Aztán beleülnek kikapcsolom az elektornikát és csak itt a lakóparkban finoman szelünk párt kört és visszajövünk. A reakció:Menjünk ki Dobogókőre: MOST :)
Igaz, hogy az első automatám, de már a hétsebességes, igaz, hogy 85%-a erősen feltupírozott, hölgy sofőf kis hazánkban, igaz, hogy a merci nem tud sportautót gyártani, na de ez, ez fenomenális. Az összes eddigi autómnál jobbat megy és egyiktől sem marad el számomra élvezetben. Ez a kis szörny ezzel a 231 lovas szívó v6 brutálisat lép és brutálisan jó kocsi. Beszélhetnék még arról, hogy nem jó az ülésfűtés fokozatbeállítása, nem illik bele a fabelső és a bluetooth érzékelővel valami nem oké, de pazar és hibamentes autó. Szezononként egy gumi, októberben be a garázsba, márciusban elő újra, egy olajcsere és 10 évre autó. Jah és nincs ráírva, semmi, intenek is 530d-kből ha megfáznak egy egy lámpánál..:)) Persze nem vagyok már fiatal, de az embernek valami játék mindig kell, higgyék el!
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Bátyám autószerelő, ő hozzá.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 33000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Z4 25i M-packet | Következő autója? | 370 Z |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
