A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » Slk (1996-2004)

Slk 200 kompressor 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Lárva arcú ál-klasszikus kabrió, amivel az élmény a nyugalomból fakad

Szöveges ítélet

Hol is kezdjem.........az úgy volt, hogy szokásomhoz híven, nem bírtam nyugton maradni és cca másfél év után éreztem, a Volvo-nak mennie kell. Imádtam. Puritán, nagy kocka, erős öthengeres 225le-s manuális T5 S70, aminek ha a német autobahn-on odalép az ember 170-nél, ugyanúgy húz tovább kb 250-ig, 20 évesen, 300e km feletti futás után is. Szerettem volna egy kicsit nyugodtabb S80-at, amivel kevésbé vagyok traffipax veszélyben. (16 év, többszázezer km után, mindösszesen két gyorshajtás...a Waze egyébként jó dolog...)

Elkezdtem nézegetni az autókat, majd hiretelen ötlettől vezérelve, mai napig nem tudom miért, úgy voltam vele, hogy a lemmingek is néha a semmibe vetik magukat, miért ne legyen nekem egy kabrióm. Vezettem MX5-öt sokat, TT-t is, tetszenek az MR2-2, de valahogy egyik sem illik hozzám. Ami még opció volt, hogy keménytetős legyen, de minimum hardtop legyen hozzá, mivel sokat lesz utcán a kocsi a belvárosban és az ördög, illetve a kétes egyedek, vicces angol legénybúcsús csoportok sem alszanak....
A történet folytatódik hamarosan.

Hibalista

- A birtokbavételi szokásos eljárás (motor/váltó/difi/fék olaj, levegő és pollenszűrő csere, klímatisztítás) mellett egy vezérmű tengely jeladót(16.500huf) és a hátsó fékbetétet kellett cserélni(10.000huf).

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 156400
Megbízhatóság (8) Vezetett km 4500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? S70 T5 Következő autója? S80
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz Slk 1996

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)