Lárva arcú ál-klasszikus kabrió, amivel az élmény a nyugalomból fakad
Szöveges ítélet
Hol is kezdjem.........az úgy volt, hogy szokásomhoz híven, nem bírtam nyugton maradni és cca másfél év után éreztem, a Volvo-nak mennie kell. Imádtam. Puritán, nagy kocka, erős öthengeres 225le-s manuális T5 S70, aminek ha a német autobahn-on odalép az ember 170-nél, ugyanúgy húz tovább kb 250-ig, 20 évesen, 300e km feletti futás után is. Szerettem volna egy kicsit nyugodtabb S80-at, amivel kevésbé vagyok traffipax veszélyben. (16 év, többszázezer km után, mindösszesen két gyorshajtás...a Waze egyébként jó dolog...)
Elkezdtem nézegetni az autókat, majd hiretelen ötlettől vezérelve, mai napig nem tudom miért, úgy voltam vele, hogy a lemmingek is néha a semmibe vetik magukat, miért ne legyen nekem egy kabrióm. Vezettem MX5-öt sokat, TT-t is, tetszenek az MR2-2, de valahogy egyik sem illik hozzám. Ami még opció volt, hogy keménytetős legyen, de minimum hardtop legyen hozzá, mivel sokat lesz utcán a kocsi a belvárosban és az ördög, illetve a kétes egyedek, vicces angol legénybúcsús csoportok sem alszanak....
A történet folytatódik hamarosan.
Hibalista
- A birtokbavételi szokásos eljárás (motor/váltó/difi/fék olaj, levegő és pollenszűrő csere, klímatisztítás) mellett egy vezérmű tengely jeladót(16.500huf) és a hátsó fékbetétet kellett cserélni(10.000huf).
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 156400 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 4500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | S70 T5 | Következő autója? | S80 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |
