Ezüst nyíl
Szöveges ítélet
Ford Mondeoból ültem át kizárólag azért mert lelépett a nőm és csajozós kocsit akartam. Idáig pont ellenkező hatást váltott ki. Legutóbbi randin messziről közeledtünk és a reakicó ez volt :"Remélem nem ez a te kocsid!". :) Vegyük hozzá, hogy most tél van, mi lesz tavasszal, ha lenyitom a tetőt?
Pros:
Igazi bajor autó. Nagyon egyben van, ez persze köszönhető az előző tulajdonosok gondoskodó kezeinek, és annak, hogy télen nem használták. Automata váltó hidegen kicsit ugrálva vált kettesbe, de ez néhány perc után megszünik. 185 centisen is teljesen kényelmesen vezethető, egyátalán nem fárasztó egy balatoni túra. Kicsi kis méregzsák.
Kontras:
Kicsit negatív reakciókat vált ki, főleg célközönségből. De ezeket persz hamar leküzdöm. Viszonylag magas fogyasztás, talán azzal is indokolható, hogy azért kihasználom, hogy nem egy 115 LE TDCi motort kell hajtanom. Lambdaszonda elromlásában én is ludas vagyok, M7-esen addíg hajszoltam, amíg totál kifogyott a benzin, úgyhogy egy 6 km-es séta is összeköt már az autóval. Kocsi sportossága a futóműn is meglátszik, pattogok összevissza ezeken a frankó pesti utakon. Csoomagtartóból is folyamatosan jönnek ilyenkor a zajok, a tetőnyitó mechanika zörög hátul. Országúton viszont minden csendes.
Vételét egyátalán nem bántam meg, tavasszal kiderül milyen reakciók lesznek nyitott tetőnél. Egyébként totalcarba akartam csinálni filmet a kocsiról illetve a kocsit néző irigykedő (?), sovárgó (?), káromkodó (?), gyalázkodó (?) arcokról. Lehet nyáron összehozzuk.
Hibalista
- Katalizátor mögötti lambdaszonda
Ide hordtam szervizbe
Privát szerelő
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 38000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Mondeo 2.0 TDCi | Következő autója? | Mercedes |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
