Megcsinálom és jó lesz...
Szöveges ítélet
Nos, ahogy írtam használtan vettem.
Persze a tulaj hozta az összes szerviz számlát a kocsi első napjától kezdve.
Igaza volt egy cimborámnak, ki szerint a kocsi belseje a lényeg, mert ha azt tisztán tartják akkor nagy valószínűséggel a szervizzel sincs gond.
Ez bejött.
Mivel az autót most vettem csak javítanivalók vannak. Igaz mentem vele kb. 300 kilométert és jegyzeteltem menetközbe.
ABC futómű. Valami marha az ABC futómű olajtartály kifolyó pipacsövét megpróbálta Palmatex ragasztóval javítani. A csere helyett, ami pontom 2137 HUF volt. Ergo itt dőlt az olaj a rendszerből. Ezt megcsináltam én + szűrő csere és olaj. Ez 19e HUF volt.
Ezt követően ez megjavult és az addig (előző tulajnál) kiömlött olajat az alsó takarólemezekről elkezdtem kipucolni.
Ekkor láttam az alábbiakat.
- vízhűtés keringetőszivattyú folyik
- az olajteknő tömítés szivárog
- olajleeresztő csavar szivárog
- váltó tömítés nem a víztől nedves...
- első tárcsák belső oldala barázdás mint egy fodrászfésű
Ez itt marha jó volt, mert a tulaj lobogtatta a fékbetétről a számlát, hogy csere volt, igen haver csak egy vak ember csinálta.
- az általam látható hardy tárcsa gumija repedezett volt...
Vettem egy K.nagy levegőt és elvittem az automataváltós szervizbe a kocsit, hogy na kezdjük.
- leugrott a váltó
- a váltó szétbomlott
- turbina lapátok csere,
- olajszivattyú csere, ennek a csapágya már kész volt, elég nagy mák volt
- tömítés garnitúra csere
- a váltó teljes átmosása
- új olaj és váltó vissza
- hardy tárcsa mindkettő csere
- diffiben olajcsere
- kipufogótömítés csere...
Most van soron a többi elem cseréje amelyeket már korábban felvázoltam.
Most a kedvencem jön a klasszikus Mercedes rohadás. Hogy ezt a mai napig nem akarják kiküszöbölni, elképesztő...
No mindegy tudjuk be a Merci védjegyének, bár biztosan nagyban hozzájárul az ész nélküli útsózás is...
Szóval szelepfedél tömítés, ékszíj a motor elején aminek fogalmam sincs mi a gyűjtőneve, de cserés, illetve az egyik ékszíjtárcsa is amit meghajt...
Bal első ülés nem megy, ami valami szuper elektromos hibára utal...
Első fékek, siralmas állapota miatt teljes revizíó
A hátsó akku megadta magát, újat kell vegyek...
Alapvetően a 300 km próbaút során az alábbiakat tapasztaltam.
- Iszonyú gyorsan megy
- a hangja elképesztő
- a hifi nagyon jól szól benne, ha szükséges elnyomja külzajokat.
igaz ekkor átalakul a szívverésed is.
- kabrió verziót még nem próbáltam az majd most jön ha elkészül a javítás
Persze joggal merül fel a kérdés, miért vettem meg ezt a pénznyelő automatát?
Mert ez egy gyerekkori álom beteljesülése. 40 éves lettem idén, s úgy döntöttem, hogy itt az idő. Sok embert látok Németországban, szürkülő hajjal és úgy gondoltam, hogy fél szürkülő hajjal megvalósítom az álmom.
Kívánom hogy mindenkinek sikerüljön megvalósítania az álmait.
Nos, amint összeáll a gép, meghajkurászom és jelentkezem, hogy mi a pálya...
Hibalista
- használtam vettem ezért minden csere ami olyan...
Ide hordtam szervizbe
Pappas Bp. XI. ker. de csak a megszokott munkafelvevővel a többi nem ért hozzá...Merci magad is javíthatod az alapdolgokat...
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 188900 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 4001 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | S500 4Matic | Következő autója? | SL |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
