S 500 Mint egy igazi luxus prosti: sokba kerűl, de nem csalódsz!
Szöveges ítélet
Igazából, nem is tudom hol kezdjem, drága volt, nem volt drága, mennyit költöttem rá...?? A lényeg ne vegyél ilyen autót mindennapi használatra, ha nincs mindig a pénztárcádban 2-3 százezer, mert ugye holnap is nap van menned kell tovább!
Soha nem vettem volna meg, ha nem jutok ilyen jutányosan hozzá, nagyon féltem mennyit eszik majd és mit költök majd rá, mert nem vagyok ez a nagy autócserélős típus! Amint megvettem, rögtön komplett féket kellet rajta cserélni, léghűtéses egyedi, eddig ez kb 80-ból megvolt ez 250-be fájt, gondoltam rossz kezdet, de 240 km/h-ról is meg kell állni valahogy és ez megáll! Általában vidéki utakra használtom, megbízható,gyors, kényelmes mindegy, hogy egyedűl vagy 5 személlyel ez ment, észre sem vettem, hogy kisebb lenne az ereje, egyszerűen borzalmasan megy! Beleszerettem, nagyon szeretem és nem adnám semmiért! Városban kb 14 liter, de télen 17, téli üzemmódra kapcsolva... minimális hó vagy jég és nem lehet vele közlekedni, csak összetörni a legkisebb gázadásra is kipörgés és megcsúszás a válasz, hát igen erre találta ki a merci a 4 matic-ot!
Normál útviszonyok mellet viszont a lehető legjobb választás, a fogyasztását országúton nem hittem el, autópálya 160km/h tempomat, 10 liter alatt még a könyvet is megnéztem és valóban 8.2 országúton a gyári adat 130-nál!
Amit nem szeretek benne, talán az, hogy a váltó nem mindig úgy kapcsol,ahogyan én szeretném kezelni, általában lassúnak mondanám, ha nagyon menni kell akkor földig rá kell lépni, mert nem szeret nagyot ugrani, inkább limuzin, mint sportkocsi!
Mikor megvettem is láttam pár, festék felpuffadást, szinte minden ajtónál, mostanra már egy-két helyen le is dobta és látszik a rozsdás fém, ami szépen idővel minden ajtónál és dobnál a festék alól megjelenik!Sajnos típushiba, garancia nincs rá kb 1-2 év és a teljesen lefújt ajtón is újra jelentkezik, ezt mondta eddig kb 5 festőműhely,és valamiért kétszer annyiért festik mint egy normál más típust ???? de túlságosan szeretem, hogy ne csináltassam meg! Mindent összevetve rohadt sokba kerűl a fenntartása és nem a szervíz. hanem a mindennapi használat is, viszont kényelem gyorsaság, biztonság amit kapunk cserébe!
Hibalista
- Hátsó dob zörgött (30 ezer), komplett fékbetét-tárcsa elől-hátul(250ezer),Nagyszervíz (170ezer), kopogott elől, lengőkarok cseréje (120ezer) - 4 nyári gumi alap (225ezer)
Ide hordtam szervizbe
Hajdúböszörmény, Varga Szervíz
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 198000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 16 l |
Előző autója? | Octavia | Következő autója? | S 420 CDI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.4/10) |
