Lepényhal, elektromos rája...
Szöveges ítélet
Méregdrágán vettem, nagyon szép állapotban, negyedik hónapja áll a szerelőnél, de nem bánom. Tul. képp a baja annyi volt hogy a kormánya nem volt elég direkt, 230-ról való fékezéskor pedig kicsit szitált az első futómű. Az igen kitűnő, végletekig precíz Sanyibácsi először a fékeknél kezdte, majd most tartunk az első futómű teljes felújításánál. Azt hogy ez mennyi lesz azt nem írom le, csillagászati összeg, nem érdekes. Hangsúlyozom enélkül is lehetett volna autózni ez már az én végtelen agyalágyultságom hogy nekem minden tökéletes kell hogy legyen nem figyelembe véve a 16 eltelt évet. Hogy ne legyek félreérthető: Ez egy szakemberek szerint is megkímélt darab, ezzel együtt az előző tulaj is eladta valamiért, erre a nehezen orvosolható hibára valamiért vagy nem volt ideje vagy nem volt kedve...pénze az volt. Azóta már jelentkezett hogy visszavenné a kocsit. Én meg nem adtam. Az egyik legszebb autó, amit valaha gyártottak, autózni vele pedig nagy élmény. Sokféle autóm volt, sokféle autót vezettem, ez az utolsó olyan darab, amiben lehet érezni a sebességet, azonban az a sebesség amit érzünk az valóban magas, nem csak himihumi: 240 körüli. (Most vették el a jogsimat négy hónapra, úgyhogy tényleg...) Amit márkatársam írt a másik népítéletben azt csak aláírni tudom, az enyém ugyanolyan felszereltségű és ha az az autó azonos a totálkár cikkben bemutatottal, akkor a színe is ugyanolyan mint az enyém. Egy érdekességet azonban hagy emítsek: mivel van szerencsém egy "560 sel"-t is vezetni nap mint nap, a közel azonos futásteljesítményű "sel" harcosabban gyorsul, legalább is úgy érzem. A fene tudja hogy miért. Pedig a "sec"-ben a nagyobb kompressziójú 298 lovas aggregát dobog, tehát nem érem. Mondjuk versenyezni még nem versenyeztem, (Önmagammal kicsit nehéz is lenne) a coupét másnak meg nem adom oda, de mégis így érzem. Talán a kipörgésgátló. Az nincs a "sel"-ben...
Szóval ez egy szerelem, másként nem is lehet értelmezni. Éjszaka lemegyek a garázsba csakúgy megnézni, hogy van. Pedig esküszöm nem vagyok megrögzött mercibuzi...vagy már igen...?
Eltelt újabb másfél hónap és tegnap végérvényesen elhoztam. Kész a bicikli. Tökéletes. Ami a bajok forrása volt és ami módszeresen mindkét futómű teljes felujítására késztetett valamint egy próbaút alatt egy garnitúra féktárcsa (!) teljes hazavágásához vezetett, az az elődöm nem megfelelő betűjelű gumijának felrakásában volt keresendő. Ez a kockára fékezett gumi rázatta szét a finomra hangolt futóművet gyakorlatilag pár kilométeren belül. Egy szónak is száz a vége: nagyon fontos a megfelelő gumi kiválasztása. ("W") Én a yokohamánál kötöttem ki. Nagyon csendes (v500). A coupé-valószínűleg a "B" oszlop hiánya miatt nem annyira merev, ezért a futómű behangolása hatványozottan fontos.
Hibalista
- szélvédő - 27000 (Czimbula)
- Féktárcsák - 17000-24000/db
- Első futómű szilentek 10000/db
- Nagy vas 100000/db
- (csak csillagos ... még az anyacsavar is...)
- munkadíj...munkadíj...munkadíj...
Ide hordtam szervizbe
Hegyi Sándor Győrújbaráti
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 178000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 18 l |
Előző autója? | Continental | Következő autója? | Mercedes 123/280ce |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
