Csatahajó
Szöveges ítélet
Az autót egy id?sebb úrtól vettem hobbi célokra. Viszonylag megkímélt állapotú volt az autó. A belseje nem volt lelakva. Szép volt benne a b?r, ami még csak kiszakadva, de repedezve sem volt. Némi ráfordítás után (750000,-Ft) az autó szinte újnak hatott. Álomszép volt. A motorja olyan szépen szólt, hogy libab?rös lett t?le mindenki aki hallotta. Többször voltam vele hosszú úton. Több száz kilóméter meg se kottyant neki. 4200 kcm, V8-as motor, semmi füst! A motor olyan száraz volt (kívülr?l), mint a Szahara. Az olajfogyás ismeretlen fogalom. Fogyasztás automatával városban 14-15 L, országúton és autópályán 11-12 L. Sok mai autó nem tudná utána csinálni. Szerintem. Ennek az autónak lelke volt. Ezt az is alátámasztja, hogy mikor szóba került az eladás, a motorháztet? zsanérja megadta magát a jobb oldalon és a motorháztet? sarka beleállt az els? szélvéd?be. Hiába, tényleg lelke volt. Természetesen a probléma orvosolva lett és az új tulaj boldogan használja az autót.
Sajnos sok a lestrapált darab és kevés az igényes autó. Bár az autó nem szervízigényes, azért egy bizonyos anyagi hátteret igényel. Magyarország nem jó élettér az ilyen autóknak. Ett?l függetlenül, aki türelmesen keres, az találhat megfelel? autót.
Hibalista
- Miután "gatyába" lett rázva, csak a generátor szénkefe és a duda lett cserélve, meg egyszer az ablattörl? szerkezet. Ezenkívül a Demszkinek köszönhet?en a futóm?ben pár apróság.
Ide hordtam szervizbe
Volt Merci szerel?. Kedvenc autójuk is ez. Itt kezd?dik náluk az autó és itt is ér véget.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 347000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 37000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Mercedes E280 - 2000 évj. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.8/10) |
