AZ AUTÓ ( csupa nagy bet?vel)
Szöveges ítélet
Minden Mercedes rajongó tudja, hogy az egyik legjobban sikerült modell, err?l többet nem kell mondani.Aki nem hiszi, járjon Fiattal-Suzukival.Egy új Suzuki ára két W126-osra elég.Csak ha baj van ,ebb?l még kiszállsz saját lábon.Ekkor kezd el gondolkodni az ember: mi a drágább az életed, vagy a benzin: mert ez utóbbiból bizony nem keveset kajol-azt is 98-asból (ez van-na és).A biztonságról annyit:a világ els? autója, melynél 50km/h-s betonfalnak való frontális ütközésnél az utastér nem deformálódik. Budapesti mindennapos városi közlekedésre nem fektétlenül ajánlott az átlagembernek, mint amilyen én is vagyok.Parkolni nem nehéz vele! Hosszútáv-autó. Jó szerel? nélkül ( nem a Mo-i márkaszervízekr?l van szó) ne vegyél, mert rengeteg a barkácstanfolyamos Mercedes szerel? hazánkban. Ne akkor javíttasd,amikor már megérett az alkatrész csere, el?tte egy kicsivel.Sosem hagyott ott, még ha beteg volt ,akkor is hazahozott: eltöm?dött injector sz?r?vel ( hála a magyar benzinkutaknak) és félig kiégett trafóval!!
A folyamatos karbantartást igényli, hiszen 22 éves,alaktrészek ára kisebb, mint pl egy Toyotáé, van jó min?ség? utángyártott alkatrész és bontott is.Tévedés ne essék, 126-os Mercedest tartani nem olcsó, de nem is olyan drága, mint az emberek gondolják, és lényegesen olcsóbb, mint 0 Ft befizetéssel 7 évig részletet fizetni egy olyan kocsiért, mely már el?állításakor hulladék min?ség? alkatrészek tömegét tartalmazza. ( Innent?l kezdve mindenki maga dönthet.) Pl Casco felesleges, a kötelez? nekem jelen pillanatban 6000 Ft körüli negyed évre.Sajnos itthon nagyon sok a szétvert, faragott , Dzsingisz Khanok által lepusztított ( addig hajtom míg szétesik, aztán kidobom) W126-os.Külföldr?l behozni egy szép, hibátlan darabot esélytelen, mert nem engedi a KPM, ez egy nagy ballépése a törvényhozóknak.
Klasszikus formája miatt nem érdemes összehasonlítani az egyre újabb divatos ( tehát jöv?re már elavult formájú) kocsikkal.
Ez az AUTÓ, a többi meg a kocsi,ez után még mindig megfordulnak az emberek.
Végül: err?l beszélni felesleges, bele kell ülni és vezetni, ha akkor sem tetszik.... na ez az utóbbi ki van zárva.
Utóirat: talán nem véletlen, hogy a világ összes " nagykutyája" ilyennel járt annak idején, és általában most sem mondanak le a Mercedesr?l egy Lexus kedvéért.
Hibalista
- Injector sz?r? eltöm?dés,Z-kar,els? csapágy(1 X csere),trafó csere 1X
Ide hordtam szervizbe
Székesfehérvár,Orsovai utca
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 218000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | BX19 | Következő autója? | nem kell más |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
