A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » S (1979-1991)

S 280SE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

AZ AUTÓ ( csupa nagy bet?vel)

Szöveges ítélet

Minden Mercedes rajongó tudja, hogy az egyik legjobban sikerült modell, err?l többet nem kell mondani.Aki nem hiszi, járjon Fiattal-Suzukival.Egy új Suzuki ára két W126-osra elég.Csak ha baj van ,ebb?l még kiszállsz saját lábon.Ekkor kezd el gondolkodni az ember: mi a drágább az életed, vagy a benzin: mert ez utóbbiból bizony nem keveset kajol-azt is 98-asból (ez van-na és).A biztonságról annyit:a világ els? autója, melynél 50km/h-s betonfalnak való frontális ütközésnél az utastér nem deformálódik. Budapesti mindennapos városi közlekedésre nem fektétlenül ajánlott az átlagembernek, mint amilyen én is vagyok.Parkolni nem nehéz vele! Hosszútáv-autó. Jó szerel? nélkül ( nem a Mo-i márkaszervízekr?l van szó) ne vegyél, mert rengeteg a barkácstanfolyamos Mercedes szerel? hazánkban. Ne akkor javíttasd,amikor már megérett az alkatrész csere, el?tte egy kicsivel.Sosem hagyott ott, még ha beteg volt ,akkor is hazahozott: eltöm?dött injector sz?r?vel ( hála a magyar benzinkutaknak) és félig kiégett trafóval!!
A folyamatos karbantartást igényli, hiszen 22 éves,alaktrészek ára kisebb, mint pl egy Toyotáé, van jó min?ség? utángyártott alkatrész és bontott is.Tévedés ne essék, 126-os Mercedest tartani nem olcsó, de nem is olyan drága, mint az emberek gondolják, és lényegesen olcsóbb, mint 0 Ft befizetéssel 7 évig részletet fizetni egy olyan kocsiért, mely már el?állításakor hulladék min?ség? alkatrészek tömegét tartalmazza. ( Innent?l kezdve mindenki maga dönthet.) Pl Casco felesleges, a kötelez? nekem jelen pillanatban 6000 Ft körüli negyed évre.Sajnos itthon nagyon sok a szétvert, faragott , Dzsingisz Khanok által lepusztított ( addig hajtom míg szétesik, aztán kidobom) W126-os.Külföldr?l behozni egy szép, hibátlan darabot esélytelen, mert nem engedi a KPM, ez egy nagy ballépése a törvényhozóknak.
Klasszikus formája miatt nem érdemes összehasonlítani az egyre újabb divatos ( tehát jöv?re már elavult formájú) kocsikkal.
Ez az AUTÓ, a többi meg a kocsi,ez után még mindig megfordulnak az emberek.
Végül: err?l beszélni felesleges, bele kell ülni és vezetni, ha akkor sem tetszik.... na ez az utóbbi ki van zárva.
Utóirat: talán nem véletlen, hogy a világ összes " nagykutyája" ilyennel járt annak idején, és általában most sem mondanak le a Mercedesr?l egy Lexus kedvéért.

Hibalista

- Injector sz?r? eltöm?dés,Z-kar,els? csapágy(1 X csere),trafó csere 1X

Ide hordtam szervizbe

Székesfehérvár,Orsovai utca

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1983
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 218000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? BX19 Következő autója? nem kell más
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz S 1979 (1991 - 1995)

További ítéletek (49 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)