"A" Merci
Szöveges ítélet
2007 augusztusában vásároltam meg ADY-t/rendszám betüi/ mely már nagyonrégi álmom volt, korábban egy kollegám rendelkezett egy 81es 500as röviddel,innen gyökerezett a tipus iránti szeretet.
ADY Ex parlamenti 300SEL soros 6os 188Le RÜF motorral,és a tipusban ritkaságszámba menő 5 sebességes kéziváltóval, Szabadi György, Kuncze Gábor után végre az Én szolgálatomba állt.
Állapotán látszik a végig gondosan szervizelés és a kevés szabad ég alatt töltött idő, nagyképűség nélkül állitható, hogy 19éves kora ellenére állapota gyárinak mondható,gyári diplomatajárgány lakkfekete szinben, elől zászlótartóval ellátva, belül kisegitő tükör a védett személy szemmeltartására, ami jelenleg nagyon hasznos, mivel látom kislányom menet közben mit csinál.
Hossza nem kedvez a Bp-i szűk parkolásokkor,de hosszú családi kirándulásainkkor ideálisabb autót nemtudok elképzelni, csomagtere hatalmas, mivel Long változat igy hatalmas belső helykinálattal is rendelkezik, jómagam is 190cm felett vagyok.
Elektromossággal nincs bonyolitva,19 éves korához képest kétoldali "tekerős" klima+fűtés, programozható Webasto állófűtés, fűtött ablakmosótartáy...stb is található benne.
Karosszériája szakember által átvizsgálva szintén hibátlannak mondható.
Összességében akkoriban még Örök életre tevezték és gyártották ezeket az autókat, Nálamis garázsban áll, és az első gyanús jelre irány Arni szerviz,de ez ritka
Menettulajdonságait tekintve kicsit lágynak érzem,de ez illik nagy, limuzinos jellegéhez, nem sportkocsi, de nyugodtan200 fölé megy ha kell, fogyasztása 10-12 liter/100 közt mozog, de többnyire 140-150 fölé nem hajtom,autópályán előzéskor mögöttem senki nem villog le igysem.
Összességében vezetni egy élmény, ha megyek, ha megállok vele valahol elismerő pillantásokat vetnek rá az emberek,egy élmény vezetni,biztonságérzetet ad magam előtt 2méterrel a kiemelkedő csillag,/amitől autó az autó/,és 2 kisgyerekkel sem féltem benne a családom.
Végül, aki ilyen autót szeretne annak nagyon tudom ajánlani, bár nagyon kevés belőle a jó,szép állapotú, főleg ez a Long változat, Én is az egyik legdrágábbat vettem meg a kinálatból,ennyiért nagyonszép 140est is kaptam volna/csúnyából többetis/, de a fekete 126 SEL páratlan autó, kislányom is él hal érte.
Hibalista
- Hátsó féktárcsa+betét,pár gumitömités,2 gyertyakábel
Ide hordtam szervizbe
Arnold szerviz, Mogyoród /ex Kárpát utcások/
kitűnő, gyors, és korrekt árú munkát végeznek, alkatrészben pontosan tudják miből csak a gyárit,és miből lehet utángyártottat, lehúzás Náluk felejtős, csak ajánlani tudom Őket ADY-val együtt.
Máshová nem vittem, és nem is fogom vinni!
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 189000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Laguna II. 3.0 V6 | Következő autója? | semmi,ez örök darab |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
