Utas és csomagszállító a reptérre, luxusban!
Szöveges ítélet
Külsőre egészen megnyerő, mérsékelten sportos családiautós megjelenésű, apróbb hibáival is együtt. Krómozott kipufogó helyett kapunk, két lefelé konyuló kályhacsövet azt is eltakarva. Csomagtér oldalablakai feleslegesnek bizonyultak egy ötüléses autóban. Egyéni ízlés, de sötétített üvegezés nélkül kifejezetten rondák. Keréktárcsa választék bőséges s egyben prémiumosan drága, feltéve ha az ember adni akar a külsőre, akkor kezdheti a 19" méretű felnivel. LED Intelligens Világítási Rendszer szinte kötelező... egy fényszóró magasságállítás után, mert gyárilag úgy volt kalibrálva, hogy a szembejövők reflektorozva fejezeték ki nemtetszésüket. Két lámpában nem alkalmaztak energiatakarékos örök életű diódákat, fék és tolatólámpában. Naná, hogy el is romlott az egyik. Olcsó ám bosszantó jelenség.
Beltérről: Ahova nyúlunk, mindenhol puha műanyagot tapintunk, legyen az a kesztyűtartó vagy a klímakonzol alja. Rideg, kemény plasztik az ajtó alján van abból is a legrosszabb. Nappa bőrkárpitozású "fotelekről" csak jót tudok mondani. Arányos, megfelelően puha, remek oldaltartású fehér díszvarrással díszített ülések. Klímakonzol és a tárcsázós gombok már elavultnak tűnnek, képernyő nagyságáról és felbontásáról nem is beszélve. Piros pont jár érte, hogy középen nincs "képkeret" . Kormány 4 küllős krómozott műanyagbetétekkel és részben perforált Nappa bőrrel(AMG) megnyerő volt, ilyen vastagon bőrözött kormányt más prémiumautóban nem fogtam. Elektromos ülésállítás, ülésfűtés hasznos extrák. Parkolóradar az Audiban vagy BMW-ben kiforrottabb, hangjelzés mellett világító ledekben merül ki a képi informálás. Elöl-hátul tágas láb és fejtér, nincs zárkahangulat.
Vezethetőség röviden: Kormányozhatósággal nincs gond, légrugózás comfort módban elnyeli az úthibákat fejedelmivé téve az utazást, bár kanyarokban az autó ide-oda "dől".(Erre találták ki a Sport módot, ennél a beállításnál meg a kényelem vész el). Váltót lehetne szidni, mert sokat gondolkodik, durván vált vissza, de az vegyen BMW-t, ZF váltóval. Egyébként autópálya tempónál sem hangos, ellenben kulturált járású motor 2300-at forog.
Összességében többet ad, mint amennyit elvesz a prémium érzetből. Jól felszerelten kedvezmények nélkül karcolja a 23 milliót. Ebből lehet GLE Coupe-t venni, viszont örökölte ő is az ML hibáit emellett helykínálatból is rosszul teljesít.
Hibalista
- Hátsó féklámpa(halogénizzó) - költség: 4-5ezer Ft - Motorháztető zárszerkezetének meghibásodása* - Fényszóróállítás* - Gyári gumi(Conti) - - - *garanciálisan javították -
Ide hordtam szervizbe
Hunyadi János út 6., 1117 Budapest
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2014 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 54112 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.8/10) |
