Ezüst hajó
Szöveges ítélet
Jó tulajdonsága a rugalmassága, ereje. Kevés olyan forgalmi szitációt tudok elépzelni, amit ez az autó ne oldana meg. Hihetetlen nyomatékos, jól gyorsul és szeretem, hogy picit magasabban ülök és mindent látok.
Nekem tetszik az autó megjelenése, szerintem elegáns, sportos.
Terepen nem használom, de oda nem is nagyon való szerintem. Illetve sajnálnám is offroad körülmények közé vinni.
Nagyon kényelmesek az ülések, nincs olyan hosszú út, ami után elgémberedve szállnék ki belőle. Használom extrém hosszú utakra is, nemcsak 2-300 km-es túrákról van tapasztalatom. Ha nem tudsz kényelmes üléspozíciót találni, akkor veled van a baj... :)
Rossz tulajdonságként említésre méltó az utastér egyes műanyag elemeinek recsegése, ha rossz minőségű úton megyek. Nem folyamatosan zörög, hanem egy-egy huppanó, úthiba okoz zörejeket. Jó úton nincs semmi hang, de sajnos több a rossz út. A fogyasztásról nem írok rosszat, szerintem aki ilyen autót vesz, nem ez a legfontosabb szempont. Továbbá nem hiszem, hogy vészes fogyasztás ez egy 2.2 tonnás autótól, illetve egy 3 literes motortól. Most az utolsó 10ezer km-re vetitve 11.2 liter volt az átlagfogyasztás.
Hibalista
- Izzítógzertya csere 97000km-nél, 10ezer/db - Anyós-oldali klíma szabályozó csak fölfelé szabályozható, visszafelé nem akar... úgymond megakad a led kijelző. Csak úgy tudom csökkenteni azon az oldalon a hőmérsékletet, hogy mono-ra állítom és így visszaugrik. (nem javíttatom, mert annyira nem zavar, mert én nem ülök ott.) - Betojt az elektromos tolótető egy nyitás során. Recsegett ropogott, megakadt... Valami mechanika tört benne össze, hála az égnek, még be tudtam zárni. Egyenlőre nem javíttatom, mert egyrészt min. 1 hétig szerelőnél kellene hogy álljon, mert a kárpitot le kell bontani a belsejeben. Másrészt meg gyakorlatilag alig használja az ember... (az új alkatrész ára kb. 200ezer forint, plusz a beszerelés... - Megint betojt két izzítógyertya, cserélni kellett... Arra gondolok, hogy a gázolaj minősége okozza, hogy cserélni kell már megint, remélem hamarosan hozzászokik az autó. - A decemberi hideg télben beledermedt a gázolaj. Tréler-szervíz-szűrőcsere, aztán akkumlátor csere. - Észrevettem, hogy időlegegesen. néha nem ég egy-egy lámpa. Pl. még ősszel kiírta a computer, hogy hátul nem ég az egyik lámpa. Másnap már égett. Múlt héten írta, hogy nem ég a bal első helyzetjelző, tényleg nem égett... Aztán két nap múlva magáhoztért, azóta is ég. Ezek szerint nem égett ki, de akkor mi történt? Ezt nem tudom egyenlőre megfejteni. - 114ezer kilometernel ki kellett cserélni a hátsó lengéscsillapitókat, illetve a jobboldali gömbcsuklót. Ezen kivül minden ok, az elektromos anomáliákat leszámitva, amik továbbra is fennállnak. A legváltozatosabb hibaüzeneteket kapom, mint pl.bal-rendszámmegvilágitó lámpa nem ég, jobb oldali helyzetjelző nem ég. Aztán egyszercsak megjavul, majd 2-3 hónap múlva újra meghibásodik, majd megint jó lesz. Már fel sem veszem...
Ide hordtam szervizbe
Privát szerelőm van, hozzá hordom Szigetszentmiklósra(szerintem jobb, mint a gyári szervíz).
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Kijevben lakom, azért itt is néznem kellett egy szervízt. Ez egy privát mercedes szervíz(MERCEDES CLUB KIEV), ami azt jelenti, hogy nem hivatalos márkaszervíz, de minden alkatrész gyári, csak a munkadíj szolidabb.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 94000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 21000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Superb | Következő autója? | S classe vagy GL vagy BMW 5 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |
