A hangja valami attttyaúristen
Szöveges ítélet
Mindig szerettem volna egy nagy köbcentis kocsit amitől libabaörös leszel a hangjától pl.sl55-öt.De jött a trón örökös(babakocsi stb.)így önző dolog lett volna így mérlegeltem hogy mindenkinek jó legyen így ML63 lett.De 3. autónak használjuk.
Hangja az valami atyauristen a mai napig.Menetteljesítmény odaver csak hát megszokja az ember.Fogyasztás az valamit valamiért,de az autó pályán 140-re állított tempomat 14,3 amit sokallok.Város 18,5 ami autópályához nézve nem sok viszont az arcok az utcán feledtetik a fogyasztás egy nem is nagyobb gázadásnál.A hangja a mai napig örömmel tölt el mikor elindítom a garázsba és a gyorsítás az utcán a bevásárló központok teremgarázsáról nem is beszélek.Kényelme illetve belső komfortja gondolom ugyan olyan lehet mint bármelyik ML-é bár nem ültem még másik Ml-be. Külseje brutális a sima Ml-hez képest.Kritikán aluli,hogy az ablakemelő gombok kikopnak és kiesnek majd nem lehet felhúzni az ablakot,de az. ebayen filléres dolog a márkaképviseletnél horror komplett cserélik csak ami nevetségesen drága.Előző tulaj költött rá rendesen légrugó,váltó elektronika ill. kezdetben vissza is hívták a típust vezérlés problémával vagy valami ilyesmivel,de ez már a múlt.A váltó nagyon szépen vált el ill. vissza ,nagyon élvezhető a kormány váltó ill. Comfort és sport fokozat.Óriási különbség van küzöttük. Nagyon jól lehet vele parkolni viszont tekergetni kell a kormányt rendesen ami nagyon könnyen tekerhető de nekem zavaró teherautós feeling. Kényelmes autó jól állíthatóak az ülések,de egy hajóban érzed magad néha mintha hányingerem is lenne a BMW e60. után.Tolatóradar borzasztó furcsa nekem szintem megszokhatatlan sárga piros lámpák a műszerfal tetején illetve a visszapillantóból nézve hátul a tetőn.Nem hiszem,hogy nem lehetett 2006-ban valami grafikus kijelzős megoldás főleg egy ilyen drága autónál ami került vagy 35mft-ba újonnan.
Lényegében jó az autó,de első autónak nem tudnám elképzelni,2. Vagy 3.-nak.Márkaszervízben szerelve fent tarthatatlan,Fogyasztása amit előzőekben írtam szóval egy értelmetlen álom valósult meg ezzel az autóval igazán nem tudom mire való terepre biztos nem autópályán felesleges,városban pár hét után zavaró hogy bámulnak.Igazán teljesen értelmetlen autó de mégis kell.Kell mert élvezi az ember,hogy nem egy hétköznapi kocsi.
Hibalista
- Kulcs,izzók,ablakemelő kapcsoló,féktárcsák,fék betétek
Ide hordtam szervizbe
Ismerős.Minden autómat ide vittem ért hozzá,de túl vállalja magát és kezd idegesíteni és látom rajta az írígységet is.Ami igazán zavar.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 13000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 18 l |
Előző autója? | E60 | Következő autója? | Gl |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.8/10) |
