A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » Ml (1998-2005)

Ml 320 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

ezzel elleszek a következő 20 évben

Szöveges ítélet

Egy barátom vette, magának. Nem volt fiatal, óra szerint is túl volt a kétszázezren, de női orvos volt a tulaj, aki másodállásban pap volt a rabbiképzőben... szóval látszott és érződött rajta, hogy használt, nem kicsit.
A barátom beszereltette a gázt egy igazi mesterrel, aki hanyag eleganciával csípte el az első henger trafójának gyári kábelezését, de mit tehetett volna, ha egyszer gyujtásjel kellett neki?! Sikerült a gázszett alkatrészeit úgy összeválogatni, hogy később egy sokat látott gázszerelő is percekig hümmögöt...
Mindegy, működött.
Egy szép napon a barátom felhívott, hogy új autója van, átveszem-e az ML-t?
Jó árat mondott és mivel a W126 mellé akartam egy olyan autót, ami könnyedén húzza a nagy futót és nálam csak "csillagos" állhat az udvarba beleugrottam. Persze végig én javítottam neki, tudtam, hogy mit veszek...
65 000 km-et tekertem bele, az óra szerint most 320 000 van benne, de a valóság szerintem közelebb van az 500 000-hoz. Kéttengelyes futót húzok vele, felmentem a Madarasi-Hargitára, bejártam fél Európát és nagyon megszerettem.
Kényelmes, megy, erős. Nincs benne sok három betűs izé, nem ad kölcsön fagyira 30 fok felett, a gyári zenéje még kazettás és hátul van a CD tár, ami az MP3 formátumot hírböl sem ismeri, de olcsó hozzá az alkatrész, egyszeűen szerelhető, megbízható. Én nagyon szeretem.
negatívumként a belrér műanyag alkatrészeinek minőségét emelném ki, de a ráncfelvarrotté már jobb kicsit, majd átrakom egyszer...
A címet is magyaráznám pár szóval: autószerelő a szakmám és bár csak másodállásban űzöm láttam már néhány autót darabokba szedve,mióta 1987-ben végeztem a "Bánkiban". Főállásban új, prémium kategóriákkal szaladgálok. Az van, hogy nekem NEM KELL 2000 utáni autó. Semmilyen, csillagos sem. Jók, szépek, okosak, de köszi, nekem nem...

Cseréltem rajta:
első fékek (betét,tárcsa)
Kormányösszekötők
aldó gömbfejek elöl
kardáncsapágy
féklámpa kapcsoló
légtömegmérő
egy vezeték a klíma nyomásszabályzójánál

Hibalista

- Kizárólag forgó-kopó alkatrészeket cseréltem

Ide hordtam szervizbe

Gépjárműhely XXIII. Köves útMagam javítom

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? w115,w123,w124, w126,w140,w210,w220 Következő autója? w162
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz Ml 1998 (2005 - 2005)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)