ezzel elleszek a következő 20 évben
Szöveges ítélet
Egy barátom vette, magának. Nem volt fiatal, óra szerint is túl volt a kétszázezren, de női orvos volt a tulaj, aki másodállásban pap volt a rabbiképzőben... szóval látszott és érződött rajta, hogy használt, nem kicsit.
A barátom beszereltette a gázt egy igazi mesterrel, aki hanyag eleganciával csípte el az első henger trafójának gyári kábelezését, de mit tehetett volna, ha egyszer gyujtásjel kellett neki?! Sikerült a gázszett alkatrészeit úgy összeválogatni, hogy később egy sokat látott gázszerelő is percekig hümmögöt...
Mindegy, működött.
Egy szép napon a barátom felhívott, hogy új autója van, átveszem-e az ML-t?
Jó árat mondott és mivel a W126 mellé akartam egy olyan autót, ami könnyedén húzza a nagy futót és nálam csak "csillagos" állhat az udvarba beleugrottam. Persze végig én javítottam neki, tudtam, hogy mit veszek...
65 000 km-et tekertem bele, az óra szerint most 320 000 van benne, de a valóság szerintem közelebb van az 500 000-hoz. Kéttengelyes futót húzok vele, felmentem a Madarasi-Hargitára, bejártam fél Európát és nagyon megszerettem.
Kényelmes, megy, erős. Nincs benne sok három betűs izé, nem ad kölcsön fagyira 30 fok felett, a gyári zenéje még kazettás és hátul van a CD tár, ami az MP3 formátumot hírböl sem ismeri, de olcsó hozzá az alkatrész, egyszeűen szerelhető, megbízható. Én nagyon szeretem.
negatívumként a belrér műanyag alkatrészeinek minőségét emelném ki, de a ráncfelvarrotté már jobb kicsit, majd átrakom egyszer...
A címet is magyaráznám pár szóval: autószerelő a szakmám és bár csak másodállásban űzöm láttam már néhány autót darabokba szedve,mióta 1987-ben végeztem a "Bánkiban". Főállásban új, prémium kategóriákkal szaladgálok. Az van, hogy nekem NEM KELL 2000 utáni autó. Semmilyen, csillagos sem. Jók, szépek, okosak, de köszi, nekem nem...
Cseréltem rajta:
első fékek (betét,tárcsa)
Kormányösszekötők
aldó gömbfejek elöl
kardáncsapágy
féklámpa kapcsoló
légtömegmérő
egy vezeték a klíma nyomásszabályzójánál
Hibalista
- Kizárólag forgó-kopó alkatrészeket cseréltem
Ide hordtam szervizbe
Gépjárműhely XXIII. Köves útMagam javítom
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | w115,w123,w124, w126,w140,w210,w220 | Következő autója? | w162 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.6/10) |
