Életem nagy csalódása
Szöveges ítélet
Egy 1991-es évjáratú Audi 80-ból ültem át ebbe az autóba.Nagyon tetszett,kényelmes,nagy,minden létező extrával felszerelve.
Hibalista
- 102000-kilóméternél beadta a kulcsot a váltó!Javítási költség : 380.000 ft,mert csak a vandlert kellett kicserélni,de akár lehetett volna 1,5 millió is.....131000-kilóméternél kettő darab injektor darabja 195.000-forint,ha a régit újítják csak 125.000+munkadíj.154.000.kilóméternél elkezdte azt,hogy melegen nem indult be,kicserélték az összes magasnyomású csövet,aztán átnézték az injektorokat.Másnap az autó Bécsben otthagyott.Pesten kiderült hogy a magasnyomású szivattyúval van gond,mikor az árát megtudtam megütött a guta : 617.000+ÁFA.Szereztem bele egyet külföldről,használtan 1000-euróért.A fűtésével folyamatosan problémák voltak,hol működött,hol nem,mindegyik szervízben hülyének néztek hogy ilyen autót vettem meg,mert a váltót a 270CDI-be tervezték,és általában 100000-kilóméterenként ezt azt kell cserélni benne,illetve az egyik legszarabb konstrukciója a Mercedesnek......
Ide hordtam szervizbe
Kárpát utca
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Sopron,hivatalos Mercedes szervíz
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 93640 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 73000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | 80 | Következő autója? | Phaeton |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (3.6/10) |
