A nevem Ádám, és szeretem a kihívásokat
Szöveges ítélet
5100 Euróért vásároltam, Németországban vezetett szervizkönyvvel. 225000ft volt a regdíj rá. Itthon teljesen darabokra szedtem kicseréltem mind az öt injektort a magasnyomású szivattyút (összesen 400.000 Ft), az összes olajat és szűrőt, mindenből gyárit vettem (60.000 Ft), illetve a fékeket, lengőkarokat, kormányösszekötőket (100.000 Ft). A kirepedt üléseket újrabőröztettem, és az ülés szélén lévő szivacsokat is kicseréltettem (25.000Ft).
Utána a karosszéria elemeket leszereltem az alvázat letakarítottam. Ezután kapott az autó egy teljes alváz és üregvédelmet.(12.000 Ft)
A karosszéria elemeket leszedtem ( ajtók lökhárítók, díszlecek emblémák, küszöbborítások, ajtókárpitok, ülések, taposó stb...) az egész autót lakatos/festőműhelyben kijavíttattam, újrafényeztettem. ( 400.000 Ft).
Így szinte teljesen felújítottan alig van 2.800.000 Ft-ba.
Mindezt miért?
Mert nincs pénzem új terepjáróra 15 millióért
Mert mindegy hogy egy 2002-es autóra költök ,vagy veszek egy pár évvel fiatalabban 3 millióért és arra is ráköltöm közel ugyan ezt az összeget.( az már majdnem 5-6 millió)
Hibalista
- nem vártam meg kicseréltem mindent :-)
Ide hordtam szervizbe
saját magam, lassú vagyok és béna, minden sokáig tart, de így a munkadíj elenyésző :-)
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
saját magam
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 232000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | 280SL |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.4/10) |
