A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » GLK (2013)

GLK 220 cdi 4Matic 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Baby GL

Szöveges ítélet

Gelande Luxus Klein Wagen - Baby GL
Miért?
- 4,5 m hossz, tehát városban is lehet vele közlekedni, parkolni, nem egy megalomán Cadilac Escalade, egy Skoda Ocatvia is hosszabb ennél,
- formavilág: ma a hajlított lemezek korát éljük, cipős-doboz dizájnból alig van, az a kettő ami meg még a piacon van az a GLK integráltjai GL és G-osztály, a 155-ös Alfát már nem gyártják, szóval számomra eredeti és fantáziadús a karosszéria,
- a menettulajdonságokról: üresen az össztömeg több mint 1850 kg, ez a súly nagy része a kocsi merevségére lett felhasználva, így nagyon erősnek tűnik belülről is a GLK, a futómű a kényelmes felé lett hangolva, kanyarban nem dől, nagyon stabil, nem bólogat, a prospektus Agility controlról beszél, változó keménységű lengéscsillapításról, én ehhez nem értek, de mintha puha szőnyegen közlekednék vele,
- a motor elöl hosszában, mögötte a váltó (értsd kisebb lábtér, de ok), a prospektus szerint a nyomaték 55%-a hátsó tengelyt hajtja, egyesek szerint így a vezető gerincére ható erők kisebbek, a hát később fáj, (nem tudom, hogy ez tudományosan alátámasztott-e),
- automataváltó, kézi váltóval nem is gyártják, (az csak a katalógusban található),
- miután hosszúnak nem mondható, ez a belső terein is érződik, hátul legfeljebb két felnőtt fér el, aki nagy autót akar, vegyen B osztályt, a csomagtartó egyáltalán nem mondható nagynak, és ez akkor eufémizmus, gondolom a hátsó kerék meghajtás vesz el teret, szerintem, viszont a vízszintes sík alatt a szükség pótkerék helyén sok további liter van, így már egy kis utazáshoz elegendő, egyébként meg aki campingezni menne vegyen tető-boxot,
- terepjáró-képesség: most komolyan, valakinek megfordult a fejében, hogy ezt a fényezést ki kell vinni ágakat hajtogatni?
- motor: ez egy 220 cdi, 170 LE-vel és 400 Nm nyomatékkal, ez hordozza az 1950 kg átlagtömeget, mely nem kevés; az autó biztonságos használatához viszont ez bőven elég, illik a kocsi kisugárzásához, nyugodt, biztonságos, megingathatatlan haladásához, siessen, nyomakodjon más...(ha már személyeskedhetek erre ott vannak a világ legjobb autói: a BMW-k 4 l/100 km alatti katalógus fogyasztással, meg a 500.000 km-t is elmenő diesel motorjaival),
a motorral kapcsolatban a wikipedián az áll, hogy ez is dupla turbós, cikkekben, műszaki leírásban, sehol nem olvastam erről,
- a váltó 7 sebességes, jól, meggyőzően váltogat, igyekszik a fogyasztás miatt alacsonyan tartani a fordulatot, viszont nem jelzi ki, hogy melyik aktuális fokozatban vagyok, a DSG ezt megcsinálja, váltófüleket még nem próbáltam ki...
- belső: az autóban az alap szövetbelső nekem kifejezetten tetszik, amikor szövetbelsejű kocsim volt mindig bőrről álmodoztam, mikor bőrös kocsim volt, mindig szövetről, az alumínium belső díszlécek sokkal szebbek a fa díszeknél,
- végül az áráról, egy Skoda Yeti 2.0 TDI 4x4 ugyanezzel a felszereltséggel, de kb. 25-30 cm-rel rövidebben (tudom, autót nem hosszra veszünk) 32.000 EUR, amennyivel viszont ez az autó többe került, az mindenképp megéri, ja és az árban 3 év kötelező és CASCO biztosítás, 6 év garancia, 6 év szervíz benne van.

Nekem tetszik.

Hibalista

-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2012
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz GLK 2013 (2013)

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)