A Fekete Démon
Szöveges ítélet
A korábbi kb. 20-22 autó között volt E Mercedes is, mégis ez a csúcs. Előrehaladott koromban is könnyű ki-beszállni, megbízható, kényelmes, kivéve hogy kifelejtették a csomagteret. A többi szuper! A közel 2 tonna ellenére közel sem lomha. A sok kormány-bajusz okozhat kavarodást, de gyorsan megszokható. Alkatrészárak? Háát mégiscsak Mercedes! (még ha vissza is tér a kormány középre)
Érdekességek: hátulra nem szerelhető a vonószem ha van gyári horog?!
A másik: a fogyasztás-optimalizálás miatt annyira ellenállás nélkül fut a motor, hogy motorfék=0
A fogyasztása a bakancs formája és a nehéz bakancsom ellenére sem tornázható 7,5 fölé. (a lefelé-tornászást meghagyom Katona M. kollégának)
Ezzel pihentető szórakozás a közlekedés, munkának semmiképp nem nevezhető.
A navigáció a márkához hűen elég egyszerű :-(
Az alvázon 1-2 pici részt kellet rozsda-gátlóznom, a többi tökéletes.
A 7 fokozatú váltó simábban vált mint az E 5 gangosa, de persze alacsonyabb fokozatban lehet érzékelni a váltásokat. Az F1 váltó? Helyette inkább a monitor lehetne nagyobb.
A legsúlyosabb negatívum: kicsiny csomagtartó, pótkerék hiány
Pozitívum: nem kell felturbózni, semmi csecsásítás, így jó ahogy van.
Hibalista
- féktárcsa cserék - 180e. - akksi csere 50e.
Ide hordtam szervizbe
Jász-plasztik
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Pappas
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | V60 | Következő autója? | GLA? |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.6/10) |
