Luxusautó magyaroknak...- endoszkoppal...
Szöveges ítélet
Kényelmes, belső méretei feledtetik a külső méretből adódó hátrányokat, kiváló utazó autó, elsősorban autópályás használatra, hoszútávú utazásokra alkamas.
Tekintélye miatt nem szükséges a belső sávra szakosodott Superb járgányokra való állandó villogás- rájönnek maguktól a jobbratartás intézményére.
A városi közlekedés során kihívásokkal is meg kell küzdeni, a beugráló kamikázék miatt,- sajnos- sokszor bólogat, szinte hintázik- ebben az esetben sokszor téved kezünk a dudára. Az autó VALÓDI 7 személyes jármű! A leghátsó üléseken utazók is kényelmesen utazhatnak, nem utolsó szempont hogy a harmadik üléssor is Isofix rendszerrel ellátott.
A Mercedes sajátos üzletpolitikája miatt Bluetooth már nem jár alapban, a navis dvd nem játszik filmet, zenei dvd-t -mint korábban, akkor meg minek a Logic 7?
A kerékőrt is a csomagatartóba teszik az átadásnál (így nem kopik), hátha holnap azon vitatkozhatunk, hogyan tűnt el az a 2 millió Ft értékű négy kerék...
A fékek kissé alultervezettek, a jámű tömege miatt a nyolchengeres fékei indokoltak.
Feláras részecskeszűrő??? Only for hungarian customer!
Elég rendesen füstöl gyorsításkor, a környezetvédelem megmarad a zöld maszlagos duma szintjén.
A kezdetek óta 2000 km-ként 1,5 liter olajat fogyaszt, abból sem akármilyet, így az üzemeltetés költségeihez tessék számítani 20 ekm-ként 105.000.-HUF olajköltséget.
Mondjuk egy szaudinak nem gond...
Persze, ha lenne részecskeszűrőm már rég nem menne, az elégetett olaj mennyisége miatt. Jön is egy okos szervizes: Örüljön , hogy nincs benne!
Ja kérem a luxust meg kell fizetni...
A cikk írása óta eltelt egy hónap során, a jármű a kóros olajfogyasztása miatt beutalót kapott egy jármű-gasztroenterológiai vizsgálatra (végül is eszi az olajat), ahol elvégeztek egy endoszkopos kukucskálást.
Hogy mi tartott 10 hónapig? Talán a Volumen-korlát miatt lehetett...
A diagnozis: hengerfal hiba.
Javítás: motorcsere.
Tanulság: Nem csak mendemonda, Stuttgart simán utolérte Kínát 10 hónap alatt.
Coming soon :
A garanciális ügyintézés rejtelmeiről...
1. rész:
2008. augusztusa a szabadságokkal telt. Érdemi reagálás esetleg bocsánat - tényleg egy motorhibásat adtunk el,- egyenlőre elmaradt. A nincs igazad, szindromában szenvednek, bár azért érdekeségképpen megjegyzik:
vettél már itt, mennyit is 8-10 autót?
Puhatolgatással, szöszmötölésssel indult Szeptember.Tényleg komolyan kiakadt? Eseteleg igaza van?
Ajánlat ia akadt már: vegyél egy 420-ast -úgyis azt akartál vagy nem? Mennyit fizetsz rá? O:-)
Közben a paragrafusok mesterei leveleznek, "pezsegnek" .
Hofi Géza azt mondaná: Szóljon már nekik valaki, - mint Aigner Szilárdnak: az időjárásról meg tudhatunk valamit? -itt egy gyári, hibás teljesítésről beszélünk.
folytatjuk....
Hibalista
- Az időszaki szervíz ár szempontjából korrekt.
Ide hordtam szervizbe
Pappas Auto
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Tóth autó Kft.
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Sport 2,7TDV6 | Következő autója? | Landrover Discovery 3 / BmW X5 |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.1/10) |