A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » Gl (2005)

Gl 420 CDI 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

CSAK GL420 CDI !!!

Szöveges ítélet

Használtan vettem, mert az új ára irreálisan drága a jelen felszereltséggel (35 MFt), de pár évesen kevesebb, mint féláron már jó választás, főleg annak
fényében, hogy egy Passat árából is bukik az ember ennyit évente. A presztizsértéke még ma is messze az ára felett van, de én főképp a kényelem,
a tágas, családias tér, és a másfél m3 csomagtartó miatt vásároltam. Az utazási komfortja személyautós, de a kanyarokban a magasabb építés miatt
bebillenik nagyobb sebességnél. Annak ellenére, hogy alap sportkocsikat körbeautózik, inkább kényelmes utazó-, és nem versenyautó. Kizárólag 420 CDI motorral kerestem mikor vásároltam, de most is azt gondolom, hogy ez az egyetlen alternatíva ehhez a kasztnihoz. A benzinesek menetteljesítménye hasonló, viszont fogyasztásuk egy merő horror 20-22 liter benzinnel. Emiatt később is eladhatatlanok nem csak újkorukban. A 320 dízel ehhez a 2,5 tonnához viszont nagyon gyengécske, viszont a 11 liter gázolajat ez is kéri, annak ellenére, hogy menetteljesítménye siralmas. Úgy vélem, hogy egy presztizsautónak elég gáz, ha swiftek, golfok szorongatják le az útról. A 420 CDI-nél nincs kompromisszum. A gyári elektronikát én átirattam, mert a motorja ennek elbírja, és nincs tőle kihegyezve, mint egy felchippelt 3000-es dízel. Az autó 6.9 mp alatt van százon, 240 a vége. A motor 200-as tempónál még csak alapjáraton(3000/p a fordulat) pörög. Egyszerűen elnyűhetetlen. Ha lecserélem nagy gondban leszek, mert az autóiparban most divatos downsiseing a Mercedest is elérte és megszűnik a nagyobb dízelmotorok gyártása, kisebb kihegyezett dízelek nekem már rizikósnak tűnnek,demajd az idő eldönti.
A használatához:
Nem irritáló, mit egy X5, X6, de nem ezzel kell ügyféltalálkozóra menni :)

Hibalista

- Ajtózár, kormánymű szimmering, váltóelektronika (garanciális), a többi csak - kopóalkatrész

Ide hordtam szervizbe

Pappas Bp

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? ML 320 CDI Következő autója? ???
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz Gl 2005 (2005)

További ítéletek (10 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)